“Flott atmosfære og god service”
Anmeldelse av Haven

Haven
Vurdert som nr. 5 av 1 215 Restauranter i Siem Reap
Anmeldt 16. november 2018

Vi fant stedet på TripAdvisor og fikk lyst til å forsøke denne restauranten. Et flott konsept som gir ungdom med et dårlig utgangspunkt muligheten til å få seg erfaring og jobb. Og her var det engasjement! I tillegg er det en restaurant med atmosfære, flott innredet.
Mye skryt, men det må bli litt mer. På en restaurant er maten viktig, og dethadde de absolutt ikke glemt. Restauranten kan anbefales, men husk å bestille bord på forhånd!

Takk, Geir M

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant med et godt formål.
Maten var kjempegod, og som det står i lonely planet boken en god kombinasjon av øst og vest. Helt perfekt når man har lyst på noe annet enn autentisk asiatisk.
De som jobber på restauranten er vanskelig stilte unge som kommer fra fattige familier eller barnehjem. De får 15 måneders arbeidstrening på restauranten før de får hjelp til å skaffe seg jobb. Det gjør at et besøk hit ikke bare smaker utrolig godt, men også er med på å bidra til noe bra!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, SvalbardSAFARI
Anmeldt 15. april 2017

Dette var et av de beste måltidene vi hadde i Siem Reap. Alt er bra med denne restauranten; lokalene, servicen og maten. Ikke minst er det et flott konsept hvor ungdom med vanskelig bakgrunn hentes inn og læres opp til å bli en ressurs for seg selv. Ligger litt utenfor selv bykjernen, men nås lett med en tuk tuk.
Om du skal dit, ta en porsjon med ginger-orange chicken for meg - yummi!!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, ReiseAnette
Anmeldt 18. juli 2016

Maten her var veldig god. Restauranten var kul, og hadde god atmosfære. Menyen var variert. Servicen var også veldig god. Det lille ekstra ved staden er at den tilset og lærer opp ungdom med upriviligert bakgrunn. Dermed får dei yrkesopplæring og kan skape si eiga framtid.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, HelgeFK
Anmeldt 25. mars 2016 via mobile enheter

Etter Trip Advisers gode anbefalinger tok vi en tuk tuk til Haven vår siste kveld i Siem Reap. Våre forventninger ble innfridd! Vi fikk bord denne fredagskvelden uten bordreservasjon, -vi var nok heldige som fikk bord.. Rikholdig meny, utsøkte vårruller, Amok og orange-ginger chicken, veldig hyggelig og oppmerksom betjening. Anbefales på det sterkeste, sikkert lurt å bestille bord på forhånd.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, elihella

Reisende som så på Haven, så også på

Siem Reap, Siem Reap Province

Har du vært i Haven? Del dine erfaringer!