“Trivsel 👏👏👏”

Kjøkken: Amerikansk
God for: Barscene, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet, rett innom bymuren. God mat, som alltid og perfekt service. Man kan også sitte ute i 2.etasje og skue utover den folkerike plazaen. Vi er langt unna hjemme og man får servert mye rart i fremmede byer, men Hard Rock er alltid et trygt valg

Dato for besøk: februar 2019
Takk, traveleliz
Luisa R, Marketing Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Hi Traveleliz, thanks for your comments, we are delighted to know that you enjoyed your visit to Hard Rock Cafe Cartagena, were you can enjoy all the rockstar experience with a local flavor. Hope to have you again soon!

Anmeldt 30. desember 2016 via mobile enheter

Etter at vi hadde vært på en strandtur, skulle vi innom Hard Rock Cafe i Cartagena, Colombia, men det ble litt problematisk, da hele området var avstengt på grunn av en eller annen festival, og det gikk utover tiden vi hadde til rådighet. Utvalget i salgsartikler var dårlig så vi fant ingen ting av interesse for første gang i historien. restauranten fikk vi ikke prøvd. Håper på å komme tilbake ved en senere anledning og prøve på nytt.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, RoyMorten
Anmeldt 25. desember 2016

Den vanlige gode maten. Man vet alltid hva man får på HRC. Topp service og den ligger i gamlebyen. Som er en fantastisk fin bydel med mangen restaurerte byggninger

Dato for besøk: september 2016
Takk, ivartina
Anmeldt 30. november 2016

Som å være på en intimkonsert med de gode gamle rockebandene. Maten blir ikke så viktig, du koser deg med hva du har i glasset og møter blikket til Mick Jagger som i glass og ramme på veggen ser ned på deg. På storskjerm avløser det ene bandet det neste. I første etasje er det souvenirbutikk. Der kan du kjøpe tskjorter med tekster som "Iam with the band" , capser og lign.

Dato for besøk: november 2016
Takk, bluebell409
Anmeldt 10. oktober 2015

Beliggende på et av de flotteste torgene i gamlebyen. Et to etasjes etablissement med utsalg av effekter i første. Imøtekommende og serviceinnstilte ansatte. Etter innkjøp her gikk vi opp i 2. etasje. Her var det øl og nydelig columbiansk kaffe, begge på huset. Servert med et smil. Cartagenas gamleby er rett og slett fantastisk med en lett synlig Hard Rock Cafe.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, 4711Gram

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Cartagena, Cartagena District

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!