“En fantastisk opplevelse!”

Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: <1 time
Anmeldt 14. februar 2016

Turen startet med en røff kjøretur 4 timer til startstedet. Ble delt i grupper, og jeg ble med guide Jesus, tolk Jota og kokk Jessica som var et fantastisk team. De organiserte gruppen som en familie, som holdt oss sammen og vi ble gode venner underveis. Jesus/Jota ga oss god orientering om livet i området tidligere og nå.
Du børn være noenlunde trent for turen, og spar på vekten, du trenger ikke mye klær, men blir skitten og gjennomvåt. Du passerer rene elver hvor du kan skylle tøy. Hvis der er sol tørker de ført i solen, men i overskyet vær kan det ta lang tid på grunn av luftfuktigheten.
Der er flere grupper som jobber sammen under Expotour, ikke alle er like fornøyde, men for vår gruppe ble teamet Jesus/Jota/Jessica grunnlaget for en rik opplevelse.

Takk, Tryggve S

Anmeldt 4 uker siden

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Leidy_Guerrero, Director de Relaciones con Clientes på Mega Sierra Tour, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Les flere anmeldelser
Anmeldt 7. juni 2018 via mobile enheter

Reisende som så på Mega Sierra Tour, så også på

Santa Marta, Santa Marta District

Har du vært i Mega Sierra Tour? Del dine erfaringer!