“El Gouna, ja takk”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Movenpick Resort & Spa El Gouna
Nr. 2 av 18 hoteller i El Gouna
Anmeldt 3 april 2013

Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk til å reise til Egypt, men er overraskende fornøyd med El Gouna, det overgikk all forventning. Maten var kjempegod, alt var veldig rent og pent og menneskene veldig hyggelige og serviceinnstilte. Husk antibac i veska og vask gjerne hendene litt oftere enn du gjør hjemme :)
Vi bodde på Mövenpick Resort El Gouna to siste ukene i mars. Temperaturen var perfekt, mellom 25-30 grader og midt i blinken for å komme bort fra kulden i Norge.
Mövenpick Resort er veldig fint, og har alt du trenger. Vi bestilte et standardrom og fikk et handikap-rom i første etg i en av de sentrale bygningene. Vi skulle gjerne ønsket oss et litt finere rom med sol på balkongen og litt utsikt, men var alt i alt fornøyd med rommet og renholdet. Servicen var veldig bra over det hele. Litt synd at det sentrale bassengområdet ikke var oppvarmet. Vi likte oss best ved Lagoon Pool, denne er mest barnevennlig, med oppvarmet basseng, og personalet i restauranten var veldig imøtekommende, blide og hyggelige. Ved Oasis Pool var de ikke like hyggelige, men greit med litt variasjon. Det gikk fint å komme seg rundt, men litt lange avstander var ikke så gunstig med små barn, derfor holdt vi oss mest i de sentrale områdene. Artig med kamelene Didi og Dodo, som man kan ri på langs stranden. I tillegg var treningstilbudet, beauty og spa fasilitetene gode. VI hadde ikke all-inclusive og er veldig fornøyde med det. El Gouna er veldig fint, og har mange gode restauranter i Downdown og Marinaen, som attpåtil er betydelig rimeligere enn på restaurantene på hotellet.
Alt i alt var vi veldig fornøyde med hotellet og kommer gjerne tilbake.

• Opphold: mars 2013, reiste med familie
Takk, Hilde843

Anmeldt 11 februar 2013

Vi var så heldige å lande på bestemmelsen om å reise til egypt januar 2013 og apollo kunne anbefale dette fantastise hotellet!!
Med noe skepsis bestillte vi turen og tok med oss våre to minste barn på 2 og 5 år masse håndsprit og mage-regulerende i kofferten.
DET fikk vi ikke buk for!

Dette hotellet er meget rent og meget bra!!!
maten er fantastisk!!! jeg spiste ALT og fikk ikke så mye som luft i magen begge barna stor koste seg baseng og strand side om side og lekeplasser på stranden,,rommene var deilige med store senger og puter , fint stort rent bad!!
Hotell området er ganske stort så det var ett stykke fra vårt rom ved basenget til spisesalen men for oss var det bare en delig promenade om morgenen.
Hotellet har spa og varme baseng.
De tilbyr vindsurfing og dykking,, tur med glassbåt og ørkensafari med beduin camp vi nyttet ingen av delene men valgte å ruske rundt med barne ned til Down town som byen der kalles. vi var dog ute i en glassbåt og fikk se allenulige fisker og til og med DELFINER!! vakker.vakkert vakkert er mine ord og tro meg vi skal tilbake dit! neste gang uten barn og da skal vi ut på det fantastiske røde havet og inn i den mystiske ørkenen :)

Romtips: hotell området er stort..så om du er dårlig til beins prøv å få ett rom nær resepsjonen.
Se flere romtips
  • Opphold: februar 2013, reiste med familie
Takk, hufsemamma
MPHotelEgypt, Guest Relations Manager på Movenpick Resort & Spa El Gouna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25 april 2016

Dear Guest
Thank you very much for sharing your experience with other travelers here on this platform. We are happy to read that you had an enjoyable stay with us and that you left the hotel with a positive impression. We are looking forward to welcoming you very soon for another visit.
Your Moevenpick Resort El Gouna Team

Anmeldt 4 januar 2013

Flott hotell for både unge og gamle, par og familier. Feiret både jul og nyttår på hotellet, og alle arrangementer som var satt i stand var flotte. Maten var fantastisk god. Det er eget dykkesenter på hotellet som ble flittig brukt. Ellers er det mange aktiviteter og ta seg til med i område. Ett flott sentrum med masse butikker og restauranter. Spaet på hotellet var veldig bra. Det blir sikkert reist tilbake til dette hotellet en gang i fremtiden.

• Opphold: desember 2012, reiste med familie
3  Takk, Jim H
Anmeldt 10 juni 2012

fantastisk hotell og fantastisk mat! vi er et par som var der en uke i april`12 og bedre hotell har vi vel aldri vært på, og det var bra på alle måter.
selve hotellområdet var stort, og hadde noe for enhver smak. spa, sykkelutleie, båtutleie, kite-kurs etc. vi benyttet oss ikke av dette fordi vi var ute på dykking. så de fasilitetene kan jeg ikke uttale meg om, men antar det var høy kvalitet som resten av hotellet bar preg av.
vi hadde vanlig dobbeltrom med markterrasse, og det var pent og rent, stort bad. hyggelig rengjøringspersonale som gjorde en utmerket jobb.
det er flere laguner inne på området, og der var det flott å ta seg en dukkert. selve stranda var helt nydelig, men veldig langgrunt (3-400 m) så der ble det bare å vasse. for den som er interessert i snorkling på selve hotellområdet, anbefales ikke dette hotellet. min bedre halvdel som elsker alt under havoverflaten ble nok litt skuffet der.
maten var hinsides all forventning. vi hadde planer om å benytte oss av mer enn bare buffetrestauranten (der finnes flere restauranter inne på hotellområdet), men det var så fantastisk god mat på buffeen, slik at vi spiste der til hvert måltid likevel. det var ulike temaer fra kveld til kveld, sjømataften, grillaften, spansk aften, egyptisk aften osv. og skulle man ikke like f.eks sjømat så var det likevel MYE annet å velge i. det bugnet av ulike retter, enten man er veldig glad i kjøtt, fisk, vegetar, brødmat, pasta, poteter (i alle varianter), supper og ikke minst desserten var en fryd for ganen. alle mulige slags kaker, mousser, puddinger, is, pannekaker, sjokolade +++. kort oppsummert; dette var ikke et sted å bedrive slanking. dvs det kunne man også med tanke på alt det fristende de hadde å tilby av grønt og grønnsaker/grønnsaksretter.
frokosten var minst like god og variert.
det var lagt opp en joggeløype på 3 km inne på hotellområdet, genialt for den som ønsker å trimme litt., eller bare for å gå en tur.
og selv om det var et stort område, så var det likevel korte avstander til stranda, bassenget, lunsjbarer, restauranter og underholdningen på kveldstid.
det var vakkert beplantet på hotellet, og atmosfæren var svært god.
vi reiste uten barn, men det så også meget barnevennlig ut der.
her slapp man dette berømte all.inclusive båndet rundt håndleddet, det syns den kvinnelige halvdel var en fordel, da det ikke er veldig gunstig ved soling :)
vi betale ca 200 kr for en uke med nettilgang på rommet, og syns det var en akseptabel pris.
vi hadde litt dårlig kjøling på kjøleskapet, men da vi ringte etter hjelp kom de med en gang og fikset det.
det var virkelig ikke noe å utsette på noe, så det anbefales på det varmeste.
det så også ut til at sikkerheten var på plass, med vakter ved porten.
el gouna som by var et svært rolig sted, ikke noe mas fra selgere eller andre. man kunne tusle rundt i fred, dette er også noe som er kjennetegnet til el gouna. turistene skal få gå i fred, og gå rundt og kikke uten mas. det var en ny, men akk så god opplevelse i Egypt. inn til sentrum tar det ca 5 minutter med tuk-tuk, det kostet 10 kr -fastpris. byen hadde noen få butikker, noen restauranter og en flott marina med en båthavn som hadde de flotteste yachtene vi noen gang har sett. så for den båtinteresserte må det være veldig moro å gå rundt og kikke der nede.
god tur til den som velger dette hotellet, håper dere blir like fornøyde som vi var!

• Opphold: april 2012, reiste som et par
Takk, anesus
Anmeldt 12 mai 2012

Stort kompleks som har mange tilbud! Flere restauranter, flere bassengområder med tilhørende lekeplass, hav og Strand i tilknytning til bassengområder, og deilig møvenpick is inkludert i all inclusive.
Topp sted å tilbringe en uke eller to ;)

• Opphold: mai 2012, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
1  Takk, Helene N
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av El Gouna
1,5 km unna
Sheraton Miramar Resort El Gouna
0,5 km unna
Panorama Bungalows Resort El Gouna
Vis priser

Har du vært i Movenpick Resort & Spa El Gouna? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Movenpick Resort & Spa El Gouna

Adresse: Main Street | PO Box 72, El Gouna, Hurghada, Egypt
Telefonnummer:
Beliggenhet: Egypt > Rødehavet og Sinai > Hurghada > El Gouna
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.1 familiehotell i El Gouna
Nr.1 beste feriehotell i El Gouna
Nr.2 luksushotell i El Gouna
Nr.2 hotell på stranden i El Gouna
Nr.2 spahotell i El Gouna
Nr.6 romantisk hotell i El Gouna
Prisnivå: kr 693 - kr 4 966 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:5 stjerne — Movenpick Resort & Spa El Gouna 5*
Antall rom: 420
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Movenpick Resort & Spa El Gouna. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Moevenpick Resort & Spa El Gouna Hotel El Gouna
Moevenpick Resort And Spa El Gouna
mövenpick El Gouna
Moevenpick Hotel El Gouna

Er dette din oppføring på TripAdvisor?