Anmeldt 2. juli 2013

Hotellet befinner seg i El Gouna som er en gjerdet by. Denne byen er kun for turister og de som arbeider der.

Hotellet er utrolig stort, og man blir skikkelig stedvill av å gå rundt der. Alt ser helt likt ut, og de har et merkelig system på skiltene. Men man finner det ut til slutt. God service, og koselige folk som jobber der. Godt renhold og god standard. Kort vei inn til havnen med tuk tuk, hvor du kan se på luksusbåter, spise veldig god mat, reise på diskotek osv osv.

De har kamel på hotellet som man kan ta en runde med, og en fotograf som tar bilder om man vil ha noen fine bilder til å ha på veggen.

Hvis man reiser uten barn vil jeg anbefale båtturen med delfiner, og turen ut til beduinene i ørkenen.

Alt i alt en herlig, avslappende ferie. Akkurat som bestilt :)

Opphold: januar 2013, reiste med venner
Takk, Alexander B
Anmeldt 1. juli 2013

Vi har vert der 3 ganger og kommer nok til å reise igjen.
Vi stortrives på angellet, fantastisk service, gullende rent, ypperlig mat og masse aktiviteter.
Mange ulike bassenger å velge mellpm pluss ulike strender.
Kjempe flott underholdning på kvelden og en formidabelt SPA anlegg !!!

Har vert her 2010-2011 og 2012, og kan anbefale det på det varmeste

• Opphold: oktober 2012, reiste med familie
Takk, charlotte H
Amanda S, Public Relations Manager på Movenpick Resort & Spa El Gouna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2013

Thank you very much for your comment and of course it was our pleasure to welcome you back at our resort.
We are waiting for the 5th time next year.
Sunny greetings
Linda Osman

Anmeldt 3. april 2013

Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk til å reise til Egypt, men er overraskende fornøyd med El Gouna, det overgikk all forventning. Maten var kjempegod, alt var veldig rent og pent og menneskene veldig hyggelige og serviceinnstilte. Husk antibac i veska og vask gjerne hendene litt oftere enn du gjør hjemme :)
Vi bodde på Mövenpick Resort El Gouna to siste ukene i mars. Temperaturen var perfekt, mellom 25-30 grader og midt i blinken for å komme bort fra kulden i Norge.
Mövenpick Resort er veldig fint, og har alt du trenger. Vi bestilte et standardrom og fikk et handikap-rom i første etg i en av de sentrale bygningene. Vi skulle gjerne ønsket oss et litt finere rom med sol på balkongen og litt utsikt, men var alt i alt fornøyd med rommet og renholdet. Servicen var veldig bra over det hele. Litt synd at det sentrale bassengområdet ikke var oppvarmet. Vi likte oss best ved Lagoon Pool, denne er mest barnevennlig, med oppvarmet basseng, og personalet i restauranten var veldig imøtekommende, blide og hyggelige. Ved Oasis Pool var de ikke like hyggelige, men greit med litt variasjon. Det gikk fint å komme seg rundt, men litt lange avstander var ikke så gunstig med små barn, derfor holdt vi oss mest i de sentrale områdene. Artig med kamelene Didi og Dodo, som man kan ri på langs stranden. I tillegg var treningstilbudet, beauty og spa fasilitetene gode. VI hadde ikke all-inclusive og er veldig fornøyde med det. El Gouna er veldig fint, og har mange gode restauranter i Downdown og Marinaen, som attpåtil er betydelig rimeligere enn på restaurantene på hotellet.
Alt i alt var vi veldig fornøyde med hotellet og kommer gjerne tilbake.

• Opphold: mars 2013, reiste med familie
Takk, Hilde843
Anmeldt 11. februar 2013

Vi var så heldige å lande på bestemmelsen om å reise til egypt januar 2013 og apollo kunne anbefale dette fantastise hotellet!!
Med noe skepsis bestillte vi turen og tok med oss våre to minste barn på 2 og 5 år masse håndsprit og mage-regulerende i kofferten.
DET fikk vi ikke buk for!

Dette hotellet er meget rent og meget bra!!!
maten er fantastisk!!! jeg spiste ALT og fikk ikke så mye som luft i magen begge barna stor koste seg baseng og strand side om side og lekeplasser på stranden,,rommene var deilige med store senger og puter , fint stort rent bad!!
Hotell området er ganske stort så det var ett stykke fra vårt rom ved basenget til spisesalen men for oss var det bare en delig promenade om morgenen.
Hotellet har spa og varme baseng.
De tilbyr vindsurfing og dykking,, tur med glassbåt og ørkensafari med beduin camp vi nyttet ingen av delene men valgte å ruske rundt med barne ned til Down town som byen der kalles. vi var dog ute i en glassbåt og fikk se allenulige fisker og til og med DELFINER!! vakker.vakkert vakkert er mine ord og tro meg vi skal tilbake dit! neste gang uten barn og da skal vi ut på det fantastiske røde havet og inn i den mystiske ørkenen :)

Romtips: hotell området er stort..så om du er dårlig til beins prøv å få ett rom nær resepsjonen.
  • Opphold: februar 2013, reiste med familie
Takk, hufsemamma
MPHotelEgypt, Guest Relations Manager på Movenpick Resort & Spa El Gouna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2016

Dear Guest
Thank you very much for sharing your experience with other travelers here on this platform. We are happy to read that you had an enjoyable stay with us and that you left the hotel with a positive impression. We are looking forward to welcoming you very soon for another visit.
Your Moevenpick Resort El Gouna Team

Anmeldt 4. januar 2013

Flott hotell for både unge og gamle, par og familier. Feiret både jul og nyttår på hotellet, og alle arrangementer som var satt i stand var flotte. Maten var fantastisk god. Det er eget dykkesenter på hotellet som ble flittig brukt. Ellers er det mange aktiviteter og ta seg til med i område. Ett flott sentrum med masse butikker og restauranter. Spaet på hotellet var veldig bra. Det blir sikkert reist tilbake til dette hotellet en gang i fremtiden.

• Opphold: desember 2012, reiste med familie
3  Takk, Jim H