“Ferie”
Anmeldelse av Moby Dick

Moby Dick
Vurdert som nr. 6 av 529 Restauranter i Hurghada
Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Alle tiders restaurant med ale tiders mat og ikke minst hyggelig betjenning, skikkelig god atmosfære

Dato for besøk: januar 2019
Takk, EilertL3

Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Igjen en fantastisk kveld hos Moby Dick. Tusen takk Mr. Hany. Du viser en fantastisk gjestfrihet og service. Du er en viktig årsak til at vi kommer igjen og igjen til dere. Maten smaker godt og porsjonene er store. Tusen takk til alle hos Moby, og spesiell stor takk til Hany Vi kommer snart tilbake

Dato for besøk: juli 2017
Takk, JoHo68
Anmeldt 18. juli 2016 via mobile enheter

God mat, gode porsjoner, rimelige priser. Anbefales å besøke. Slitte lokaler innendørs, men helt greit. Fin og lunt uteområde.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, JoHo68
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 10. desember 2014

Jeg har vært på Moby Dick flere ganger i løpet av de siste årene. For det meste sammen med folk som dykker i regi av Euro-Divers ; http://www.euro-divers.com/diving/diving-egypt/diving-hurghada/
Kvaliteten på maten og servicen er alltid umiskjennelig første klasse. Prisnivå er rimelig.

Takk, Erikissimos
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original
Anmeldt 10. november 2014 via mobile enheter

10 nov 2014 Ble anbefalt denne restauranten på stranda i dag og ble ikke skuffet. Fantastisk god mat

Dato for besøk: november 2014
    • Atmosfære
Takk, wahlberg

Reisende som så på Moby Dick, så også på

Hurghada, Rødehavet og Sinai

Hurghada, Rødehavet og Sinai

Har du vært i Moby Dick? Del dine erfaringer!