Ulike måter å oppleve Ras Mohammed National Park på
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk båttur med snorkling, dykking og hjemmelaget lokal mat fra egyptisk kjøkken. En heldagstilbud med soling på dekk, bading og en følelse av å være med på et eventyr med et skip, yatch som lignet på Black pearl i filmen Pirates of the Carrabian. Fantastisk opplevelse som ga mersmak

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Flyer758829
Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

Pirates 1 - vi ble så positivt overrasket over denne båten! Så utrolig hyggelig mannskap, kjempegod mat, flott service ombord - og fantastiske rev ....

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, LiseHS62
Anmeldt 15. oktober 2017

Anbefales på det sterkeste. Vi kjøpte en utflukt med snorkling i Ras Mohamed National Park og det var helt fantastisk. Fisker i alle verdens farger, skilpadder, djevelrokker og mye mer så vi.

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, 805sveine
Anmeldt 27. februar 2017

Ras Mohamed har noen nydelige korallrev. Min erfaring er at korallrevet utenfor hotellet (Sharm Club) var like fint. God service, god mat; en fin tur!

Dato for opplevelse: februar 2017
1  Takk, runargranheim
Anmeldt 30. september 2016

Her er det fredelig og kjempefine snorkle forhold. Husk badesko, for du kan måtte gå på koraller før du når ut til revene.

Dato for opplevelse: november 2015
Takk, Hanne Rikke J