“Fremragende”

Fares Seafood
Vurdert som nr. 46 av 335 Restauranter i Sharm El Sheikh
Kjøkken: Sjømat
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 29. januar 2019

Vi besøkte denne restauranten den 16-11-2018.
Dette var et meget hyggelig besøk med utsøkt mat, servering.
Vi spiste hummer og jumboreker her samt calamaris. Maten var ypperlig tilberedt grillet slik vi ville ha den.
Servicen her var ogsa opåklagelig.
Kan anbefales.

Takk, frankroara

Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Hovedregelen i Egypt er IKKE SPIS SJØMAT! Det er ikke maten som er dårlig, men vi tåler ikke algene deres sjømat lever av. Hilsen "klok av skade"!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 191hegej
Anmeldt 24. august 2016

Her går de lokale familiene og spiser. De får ferske råvarer hver dag og du kan selv bestemme og sette i sammen din egen rett. Jeg syns gambas rekene var utrolig gode, likeså seabass. Men jeg foretrekker restauranten som ligger i Hadama, den er ny og ren. Fint å sitte ute. Det serveres ikke alkohol, og de tar kun kontant betaling. Det er her de ansatte på hoteller og i reseliv også drar.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Hanne Rikke J
Anmeldt 15. mars 2012

Fiskematen på Fares i "Old Sharm" var bra, men salaten hadde gjerne skylden for magesjauen jeg fikk i løpe av natta. Valgte ut sjømat, og fikk pris på denne, men tilleggene var mange når regninga kom. Ellers var regninga kun på arabisk, og viste ikke om de lokale skattene var med eller ikke. De ville ha nær det dobbelte av beløpet på regninga som om de selv skulle bestemme evt. tips, noe jeg ikke aksepterte, særlig når de sto og hang over ryggen på meg når jeg spiste og nærmest ryddet bordet før jeg hadde fått i meg maten. Ellers lite koselige lokaler med plastduker på bordet, Her spiser jeg ikke en gang til!

Dato for besøk: mars 2012
    • Atmosfære
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
Takk, 19Jonny64
Anmeldt 19. desember 2011

Nydelig fiskemat:)Og varm koslig atmosfære.Vi valgte og sitte ute og nyte stemningen lukten og folket samtidig som vi koste oss med en av de beste fiskemåltider vi har hatt.Vi bestilte litt av alt og det annbefales:)

Dato for besøk: desember 2011
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
Takk, Camilla1960_11

Reisende som så på Fares Seafood, så også på

Sharm El Sheikh, Sør-Sinai

Har du vært i Fares Seafood? Del dine erfaringer!