“Fantastisk utsikt og god service”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Stella Di Mare Beach Hotel & Spa
Anmeldt 26 november 2012

Bodde på dette hotellet i nov 2012 i en uke, alenereisende. Valgte dette hotellet ut fra vurderinger lest på tripadvisor. Dette er virkelig et fremstjernes hotel, når det gjelder mat, service, beliggenhet og ulike fasiliteter som dette flotte anlegget tilbyr. Et meget servic innstillt personale som gjør alt de kan for å få deg til å trives. Spesielt i spisesal her er de ekstra hyggelig. Ved stranda/bassengene hvor du blir tilbudt frukt og vann flere ganger om dagen. Ikke påtregende selgere. Service i form av tilbud om pussing av solbriller - her er godt og fredfullt.
Hadde bestillt og betalt rom med havutsikt og det fikk jeg. Fantastisk utsikt over rødehavet, gode senger. Jeg bodde i 5 etg. var plaget av noe støy fra hotellets diskotek som spillte til kl 01.00 på natten. Dette var litt forstyrrende, men det ødela ikke de fine dagene jeg hadde på dette hotellet.

Kommer gjerne tilbake, da vil jeg be om et rom med noe roligere beliggenhet. Hotellet passer best for godt voksne mennesker som ønsker avslapping.

Romtips: Rommene nærmest det nedre basseng 1 og 2 etg har roligste beliggenhet - de koster også litt mer.
Se flere romtips
  • Opphold: november 2012, reiste alene
6  Takk, 511Tor
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 11 november 2012

For andre år på rad valgte vi Stella Di Mare Beach Hotel & Spa. Flott rom med utsikt over både basseng og havet gav en flott ramme på ferien. Alle står på "tuppa" for å gjøre det til en flott ferie. Dersom du skulle oppleve noen problemer under oppholdet, gjør alle det de kan for å rette på det. Rommene er fine og har god plass - renholdet er upåklagelig.

Det er to flotte basseng områder, med mange tilgjengelige solsenger. I tillegg er det flotte oppbygde strender med god plass og du finner garantert en favoritt plass. Det kommer folk rundt å gir informasjon om tilbud på hotellet, og det er mulig å gjøre bestillinger av mat og drikke.

Snorkelmuligheten er store, det er to flytebrygger hvor du hopper rett ut i et elderadoet av fisker.

Avstanden til Nama Bay er ca 3 km å gå, men det går shuttel buss på kvelden. Ellers kan det anbefales å spasere hjem igjen dersom du ønsker det.

Frokosten er god, og har alt du kan tenke deg - enten du foretrekker en omelett eller pannekaker med sjokoladesaus.

Plassen anbefales virkelig - mye for pengene.

• Opphold: november 2012, reiste som et par
3  Takk, Heggholmen
Anmeldt 30 januar 2012

Hotellet ligger utrolig fint til med fantastisk utsikt over Naama bay og Rødehavet. Rommet vårt hadde også denne flotte utsikten fra panoramavindu og balkong. Servicen fra alle var også helt suveren! Alle var meget innstilt på å hjelpe og det var bare smil og velvillighet overalt. Hotellanleget som sådan var spektakulert med flere bassengområder og strand i direkte tilknytning. Maten var ypperlig, spesielt i de to a la carte restaurantene, men også bra i buffetrestauranten. Forøvrig var renholdet også upåklagelig og vi hadde overhodet ingen mageproblemer under vårt opphold. Kan absolutt anbefales!

• Opphold: januar 2012, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
2  Takk, ørjan f
Anmeldt 10 januar 2012

Dette var et veldig bra organisert hotell, der ALLE var svært imøtekommende med et svært høyt servicenivå. Har aldri opplevd maken noe sted! Det føltes svært trygt å bo der. Hotellet har en meget god beliggenhet utenfor Naama Bay, nær stranden med gode snorklemuligheter. Vannet var krystallklart og temperaturen 23 gr. Hyggelig bassengområde med varmt vann og godt aktivitetstilbud på hotellet. Vi bodde i 2. etasje med utsikt mot havet. Rommet var romslig og pent, fint bad og svært god romservice. Vi hadde kun inkludert frokostbuffet, et meget godt utvalg av ulike typer mat og mye frukt. Vi kunne spise à la carte på to restauranter, og likte spesielt godt La Scogliera (asiatisk mat), beliggende med utsikt mot havet. Ellers er Naama Bay bare 5 minutter unna med rimelig taxi og stort utvalg av restauranter. Vi kan ikke få fullrost nok dette hotellet og betjeningen der! Jeg ble syk under oppholdet (skyldtes ikke maten, men influensa - smittet i Norge). Da var det spesielt trygt å ha lege på hotellet, en meget dyktig lege!

• Opphold: januar 2012, reiste med familie
3  Takk, Lisbeth L
Anmeldt 20 desember 2011

Overraskende flott hotell og beliggenhet like ved havet. Nytt, rent og ekstra velholdt. Reiste med Apollo og hadde DeLuxe rom. Fikk stort rom i 4. etasje med utsikt mot havet og bassengområdet. Gode og store senger, bra med oppbevaringsplass, men svak kjøling i det lille minikjøleskapet... Baderommet var pent og rent, men irriterende at det må være fastmontert dusjhode oppe på veggen... Frokosten var innholdsrik og delikat. Roomservice anbefales også å benytte dersom det ønskes et avslappende måltid servert uformelt på egen balkong. Utrolig serviceinstilt og høflig personell. Nok av solsenger å velge blant, og håndklær ble velvillig delt ut og tilrettelagt, men vi takket høflig nei til pussing av solbrillene... Shuttlebussen t/r Naama Bay fungerte greit. Husk å gi beskjed til resepsjonen når du ønsker den. Facinerende snorkleopplevelser like utenfor hotellets badebrygger. Som å bade i et vakkert akvarium med yrende liv av fargerike fisk og koraller like nedenfor badetrappen. Badevaktene passer på at ingen beveger seg for langt unna. Hotellet er også godt tilrettelagt for rullestolbrukere.
Beauty salongen på hotellet hadde middels kvalitet på manikyr/pedikyrbehandling. Spa-avdelingen hadde veldig dyktige massører. Ganske stive priser på "pakketilbudene". Ellers litt uorganiserte dusjeforhold i spa-avdelingen dersom der er en del gjester.
Anbefaler hotellet og området på det varmeste. Passer muligens best for litt "voksne" og rolige gjester. Veldig behagelig og avslappende ferieuke. Kommer forhåpentligvis snart tilbake!

• Opphold: desember 2011, reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
2  Takk, gbe11
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Sharm El Sheikh hotellene
433 anmeldelser
8.3 km unna
Four Seasons Resort Sharm El Sheikh
Vis priser

Har du vært i Stella Di Mare Beach Hotel & Spa? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Stella Di Mare Beach Hotel & Spa

Adresse: Neama Bay, Sharm El Sheikh 1839, Egypt
Telefonnummer:
Beliggenhet: Egypt > Rødehavet og Sinai > Sør-Sinai > Sharm El Sheikh
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr.3 hotell på stranden i Sharm El Sheikh
Nr.3 spahotell i Sharm El Sheikh
Nr.3 luksushotell i Sharm El Sheikh
Nr.6 forretningshotell i Sharm El Sheikh
Nr.7 romantisk hotell i Sharm El Sheikh
Nr.9 familiehotell i Sharm El Sheikh
Prisnivå: kr 403 - kr 1 595 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:5 stjerne — Stella Di Mare Beach Hotel & Spa 5*
Antall rom: 298
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Stella Di Mare Beach Hotel & Spa. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Stella Di Mare Beach Hotel Sharm El Sheikh
Stella Di Mare Beach Hotel And Spa

Er dette din oppføring på TripAdvisor?