“Enestående !!”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Stella Di Mare Beach Hotel & Spa
Anmeldt 10 mars 2013

Her er det service på alle plan. Ikke opplevd maken. Rent og pent overalt, hyggelige ansatte. Maten ypperlig om du spiste på restaurangen eller ved strandbaren. Anbefales ! Ble med på dykke- og snorkletur til Ras Mohamad med Stella Diving, vi var 13 stk. i følget, så vi leide en privat båt. Uforglemmelig ! Og utenfor hotellet er det som å svømme i et akvarium ! Herlig !!

Romtips: Superiorrom i 2.etg m/havutsikt, stille og rolig. Anbefales
  • Opphold: mars 2013, reiste med venner
Takk, Stig V

Anmeldt 1 februar 2013

Fantastisk plass god service og de hadde flere restauranter , diskotek, strandbar som lå på strande nerforbi hotellet:) trengte ikke gå ut av hotellområde.. Fantastisk sted , de er å anbefale på det varmeste:) den servicen ska me lete lenge til :))))

• Opphold: januar 2013
Takk, J1im
Anmeldt 24 januar 2013

Tilbragt en uke på dette flotte hotellet med hele familien. Har aldri opplevd bedre service. Alle de ansatte var blide og hjelpsomme, de visste ikke det beste de skulle gjøre for oss. Kjempegod mat. Vi bestilte flere utflukter fra hotellet, spilte også golf på golfbanen som lå på hotellområdet.

Romtips: Betalte litt ekstra for å få rom med balkong og havutsikt.
  • Opphold: januar 2013, reiste med familie
2  Takk, Kari Eikeskog S
Anmeldt 30 desember 2012

Tilbragte to uker på hotellet og har aldri opplevd bedre service noen andre steder. Alle ansatte vi møtte på var så hyggelig og hjelpsom. På stranden kom en og serverte vann, melon eller appelsinskiver. En kom og pusset brillene. Solsenger og håndklær var gratis
Flotte snorklemuligeter ved stranden der vi opplevde å se de flotte fargerike fiskene og koraller. Flere aktiviteter pågikk i regi av hotellet, så det var nok å ta seg til på dagene.
Vi hadde bare frokosten på hotellet, men det ble til at vi kjøpte lunch de fleste dagene på hotellet.
Middag spiste vi i Nama Bay og fikk mange gode måltid der. Dette var en god løsning for oss.
Når vi lærte hvordan vi skal håndtere selgerne fikk vi oppleve et fantastisk folkeslag med masse humor.

• Opphold: desember 2012, reiste med familie
3  Takk, Sissel M
Anmeldt 26 november 2012

Bodde på dette hotellet i nov 2012 i en uke, alenereisende. Valgte dette hotellet ut fra vurderinger lest på tripadvisor. Dette er virkelig et fremstjernes hotel, når det gjelder mat, service, beliggenhet og ulike fasiliteter som dette flotte anlegget tilbyr. Et meget servic innstillt personale som gjør alt de kan for å få deg til å trives. Spesielt i spisesal her er de ekstra hyggelig. Ved stranda/bassengene hvor du blir tilbudt frukt og vann flere ganger om dagen. Ikke påtregende selgere. Service i form av tilbud om pussing av solbriller - her er godt og fredfullt.
Hadde bestillt og betalt rom med havutsikt og det fikk jeg. Fantastisk utsikt over rødehavet, gode senger. Jeg bodde i 5 etg. var plaget av noe støy fra hotellets diskotek som spillte til kl 01.00 på natten. Dette var litt forstyrrende, men det ødela ikke de fine dagene jeg hadde på dette hotellet.

Kommer gjerne tilbake, da vil jeg be om et rom med noe roligere beliggenhet. Hotellet passer best for godt voksne mennesker som ønsker avslapping.

Romtips: Rommene nærmest det nedre basseng 1 og 2 etg har roligste beliggenhet - de koster også litt mer.
  • Opphold: november 2012, reiste alene
6  Takk, 511Tor
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Sharm El Sheikh hotellene
Rixos Seagate Sharm
Nr. 2 av 33 i Nabq Bay
516 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Stella Di Mare Beach Hotel & Spa? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Stella Di Mare Beach Hotel & Spa

Adresse: Neama Bay, Sharm El Sheikh 1839, Egypt
Telefonnummer:
Beliggenhet: Egypt > Rødehavet og Sinai > Sør-Sinai > Sharm El Sheikh
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr.4 spahotell i Sharm El Sheikh
Nr.5 hotell på stranden i Sharm El Sheikh
Nr.5 luksushotell i Sharm El Sheikh
Nr.6 forretningshotell i Sharm El Sheikh
Nr.7 romantisk hotell i Sharm El Sheikh
Nr.8 familiehotell i Sharm El Sheikh
Prisnivå: kr 458 - kr 2 352 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:5 stjerne — Stella Di Mare Beach Hotel & Spa 5*
Antall rom: 298
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Stella Di Mare Beach Hotel & Spa. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Stella Di Mare Beach Hotel And Spa
Stella Di Mare Beach Hotel Sharm El Sheikh

Er dette din oppføring på TripAdvisor?