17 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 05.02.23
Trip.com
travelup.comUSD 147
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig flott hotell, utrolig flott beliggenhet - flott utsikt. Fine rom. Vennlig betjening. Ridetur i solnedgang anbefales! Ok renhold, ok frokost. Hadde ikke all inclusive så det kan jeg ikke uttale. Mannen som hadde ansvaret for Beach baren på strand nr 1. er eksepsjonelt service minded!!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, SiljeR140
Yahya K, General Manager på Mövenpick Resort Sharm El Sheikh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2018

Kjære SiljeR140,

Takk så mye for å velge å bo på Mövenpick Resort Sharm el Sheikh, og for å ta deg tid til å dele din positive tilbakemelding. Jeg er glad for at du likte ferien med oss.

Vi håper å se deg igjen veldig snart.

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig bra Hotel, man kan nyte sola, bli kjent med folk, og ansatte.
Veldig god mat. Bade basseneget er nydelig og stor. Elsket mest Hotel utsende som er paronamik. Rom er alltid rene og blir vasket hverdag.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, samershaban
Yahya K, General Manager på Mövenpick Resort Sharm El Sheikh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Kjære Samer,

Takk så mye for å velge å tilbringe ferien på Mövenpick Resort Sharm el Sheikh og for yuor positiv vurdering. Jeg er glad for at du likte vårt svømmebasseng og rom.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen!

Vennlig hilsen,

Anmeldt 21. februar 2018 via mobile enheter

+Fantastisk service, superhyggelige folk som jobbet der og et nydelig hotellområde. Meget god frokost. Beste sengene og de beste madrassene på solsenger. Meget god mat på hotellets egyptiske og indiske restaurant. Superbra roomservice.

-Dårlig/treg wifi. Møblement og stolputer på balkong burde byttes ut. Renholdet i leilighet kunne vært noe bedre. Savna paraplydrinkene og ordentlig appelsinjuice ;)

Alt i alt en super ferie, vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Vigdis H
Yahya K, General Manager på Mövenpick Resort Sharm El Sheikh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2018

Kjære Vigdis H,

Takk for at du valgte Mövenpick Resort Sharm El Sheikh og for å skrive oss en positiv anmeldelse. Jeg er glad at du likte komforten på rommet ditt og frokostbuffeen, og at du ble fornøyd med kvaliteten på tjenesten på hotellet.

Jeg beklager ulempen med det langsomme Internettet. Vi planlegger å oppgradere systemet i den kommende måneden. Vi planlegger også romoppussing for nær fremtid. Når det gjelder kvaliteten på drinker, vil jeg disucuss dine kommentarer med ledelsen av baren.

Jeg håper du kommer til hotellet igjen og legger merke til de positive endringene.

Anmeldt 29. november 2017

Vi hadde en herlig uke på Mövenpick Naama Bay november 2017.

BELIGGENHET:
Hotellet ligger billedskjønt til på en høyde over Naama Bay, og er det siste hotellet på nordsiden av Naama Bay som ligger innenfor gåavstand til Naama sentrum, hvor alle restauranter og butikker ligger. Koselig strandpromenade hele veien til fra hotellet til sentrum uten biltrafikk. Gåturen tar ca et kvarter - 20 min.
Taxi til Soho Square og Old Town koster ca EGP 70-100. Taxi fra hotellet til flyplassen kostet EGP 100. Men merk at hotellets egen taxi fort er tredobbel så dyr som de frittstående taxiene.

FAMILY ROOM:
En av årsakene til at vi landet på dette hotellet var at de tilbydde muligheten for connecting family room, altså to rom med dør i mellom som kan åpnes.

Det virker som alle rommene har balkong med nydelig sjøutsikt. Størrelsen på balkongene varierte, men vi var heldige og fikk forholdsvis stor balkong.

Rommene er ganske romslig, og er utstyrt med walk in shower med godt vanntrykk og behagelige vanntemperaturer.

Sengene var veldig gode, og vi sov som noen barn hver natt.

ALL INCLUSIVE VS KUN FROKOST
Vi bodde IKKE med all inclusive, og er i ettertid glad for det, da det neppe ville lønt seg. Hotellet har forholdsvis rimelige priser på drikke og mat (med unntak av drinker som koster nesten 80 norske kroner). En halvliter lokal øl koster EGP 64 inkludert skatter og obligatorisk tips på 14%. Ved å droppe AI slipper man også å føle seg knyttet til hotellet til hvert måltid, og man står friere i valget til hvor, hva og når man vil spise.

FROKOSTBUFFET
Buffeten er inkludert i oppholdet. Den var veldig lik de andre buffetene vi har opplevd i Egypt. Ikke noen kulinarisk opplevelse, men like fullt finner de fleste alltid noe man kan spise. Man får f.eks. stekte egg eller omelett etter eget ønske, fersk frukt, müsliblandinger, stekte mini-pannekaker og mye mer. Koselig mulighet til å spise ute på balkongen til frokostrestauranten.

Et stort trekk for at kaffeserveringen er uforståelig treg. Man kan ikke servere seg kaffe selv, og er avhengig av at en av kelnerne kommer med kaffekopp og kaffe til bordet ditt, noe som ofte kunne ta så lang tid at man var ferdig med frokosten. Dette til tross for utallige purringer...

5 PRIVATE STRENDER MED SNORKLEMULIGHETER - IRRITERENDE RESERVASJON AV SOLSENGER
Hotellanlegget er vidstrakt, og har hele 5 strender som alle gjester står fritt til å bruke. To av de er barnevennlig med grunt vann og strender, noen av de andre har klipper. På sandstrendene er det korallrev i umiddelbar nærhet; to svømmetak ut fra strandkanten og en helt ny verden under vannet åpenbarer seg. Utrolig! Snorkelutstyr kan leies på hotellet for EGP 75 per dag. Strandsenger er gratis.

Som de fleste andre hotell er det et problem også ved Mövenpick at gjester reserverer solsenger tidlig om morgenen, uten at de nødvendigvis blir brukt før langt ut på dagen. Utrolig irriterende, og dessverre noe hotellet ikke gjør noe for å endre; tvert om tilbyr noen av de ansatte på stranden å reservere gode solsenger for deg til neste dag (ligger i kortene at de da ønsker tips for tjenesten).

TILBUD FOR BARN
Vi hadde med oss en unge på 1,5 år. De har kids club, men det var ikke mye liv på denne, selv om den var åpen hver dag. Kan skyldes vi var der i lavsesongen. De ansatte er veldig oppmerksomhetsfulle mot barn, så barna blir fort bortskjemte med oppmerksomhet :)
Restaurantene har barnestoler, og vi fikk også babyseng installert på rommet.
Man har også mini-bar og vannkoker på rommet for matoppbevaring/laging.

OPPSUMMERING
Mövenpick Naama bay er et veldrevet hotell, med det meste man ønsker og forventer av et luksuriøst hotell. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, SigurdK_12
Yahya K, General Manager på Mövenpick Resort Sharm El Sheikh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2017

Kjære herr Sigurd K,

Takk så mye for dine positive kommentarer. Utsikten fra våre gjester er veldig viktig for meg, og jeg har lest din detaljerte gjennomgang med stor interesse.

Jeg er glad for at du likte plasseringen av hotellet vårt i nærheten av Naama Bay, og for at du var fornøyd med rommet ditt. Jeg var også glad for å lese at du likte variasjonen av frokostbuffeen. Jeg beklager med vennlig hilsen servitørens sakte service. Vi vil gjøre vårt beste for å forbedre det.

Takk for at du brenner oppmerksomheten min på problemet med å reservere solsenger. Det er ikke tillatt å reservere solsenger, og vi vil håndheve denne regelen.

Takk igjen for å dele din mening. Jeg håper du kommer til hotellet igjen.

Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk ferie, med flott vær og den beste servicen "ever". Og de beste hilsner til alle på Beach 1...spesielt til Mohammed og Ahmeed..

Flott rengjøring av rommene, god service fra alle som jobber ved hotellet.

Den beste Indiske restauranten som er på et verdens nivå blir det sagt, er også på hotellet....

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, 212fredrikb
Yahya K, General Manager på Mövenpick Resort Sharm El Sheikh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2017

Dear 212fredrikb,
First of all I would like to thank you for choosing to spend your recent holiday here with us, in Movenpick Resort Sharm-el-Sheikh. I appreciate you taking time to write a review, to share your comments with us.
I am proud to share with you that it is our passionate and dedicated team who continuously strive to deliver our guests the best service. As such, I gladly share all of your wonderful comments with our team( especially to Mohammed and Ahmed from beach # 1), which I know will only continue to inspire them.
It is great that you tasted delicious food from Rangoli restaurant. It is favorite restaurant for majority of Sharm-el-Sheikh visitors because of great quality and variety of food, brilliant service, amazing views over Naama Bay and outstanding atmosphere of the restaurant.
On behalf of the whole team, hasten to inform you: I am looking forward to have the privilege of welcoming you again and again in Mövenpick Resort, Sharm-el-Sheikh.
Best Regards,