38 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 82
HurbUSD 106
2025 av 4 795 anmeldelser
Anmeldt 30. oktober 2018

Akkurat vært min 6 tur på novotel beach. Dette hotellet blir jeg aldri lei. Hotellet er helt fantastisk. De yter all service og gjør alt de kan for gjestene sine. Dette har blitt mitt andre hjem. Vasken på rommet er kjempe bra. Beliggenhet er ypperlig og stranda er helt fantastisk. Man har all verdens muligheter. De ansatte er blide og du føler deg alltid velkommen. Mat en god og hotellet har en hyggelig atmosfære. Jeg kan garantere at jeg kommer tilbake på nyåret

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, mona0505
Galal E, General Manager på Novotel Sharm El Sheikh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Dear mona0505 ,
We'd like to thank you for the great rating and valued review . We looking forward to welcome you again at Novotel Sharm El Sheikh in the soonest future. Thanks & Best Regards, Galal El Safty General Manager

Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Hotel rett til sjøen med veldig god bading muligheten, har fint promenda til byen,all inklusive mat er svake siden hotellet,mange russiske plukket alt mat,,,rommene ganske store med bra rengjøring, vannkoker med kafé,tea er supert...stille, rolig, passelig til familien og ensomme gjester,,,mange aktivitet på dagen som gymnastikk, joga,dansing,,,på kvelden og programa,,,Flinke arbeidere organiserte veninna bursdag, vi var takknemlig for oss...Mange takk for oss.

Takk, 910daivap
Galal E, General Manager på Novotel Sharm El Sheikh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juni 2018

Dear Daiva P, Thank you for posting review on trip advisor about your experience at Novotel Sharm El Sheikh.
We are thrilled to learn that your enjoyed your stay at Novotel Sharm El Sheikh and that we succeeded to make your stay a true memorable one.
I have shared your comments with the team, so that they are aware of their contribution in helping to satisfy you and meet your expectations.
We look forward to welcoming you back at Novotel Sharm El Sheikh Resort.

Anmeldt 28. mars 2018

Et flott hotell meg hyggelige og hjelpsomme ansatte. Fikk et flott rom hvor det hver dag kom rene håndklær og vann. Rent og pent rom og hotellområde. Hotellet ligger rett ved stranden og det er et stort pluss - samt kort vei til sentrum. Eneste vi savnet var litt mer pålegg til frokosten, men omeletter ble laget slik du ønsket.

1  Takk, Laila B
Galal E, General Manager på Novotel Sharm El Sheikh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mars 2018

Dear Laila B, Thank you for taking the time to post a review on trip advisor.
We very much appreciate your positive comments regarding your stay at the Novotel Sharm El Sheikh Beach and Palm Resort.
Positive feedback from satisfied clients is our greatest reward - thank you.

Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

Jeg har hvert i Sharm 34 ganger aldri hatt noe å klage på men denne gang er det ikke mye positiv å si. Rommet er bra og de som rengjør rommet er flinke ikke noe klage til dem. Maten er så dårlig at den går ikke an og spise. Dårlig hygiene på bord, brikkene på bordene er egg rester som er så harde at de er gamle, smuler og flekker på bord. De kan ikke tilrettelegge for allergi noe andre hotell ikke har problem med. De som jobber der er totalt fraværene kunne like godt hvert hjemme. Ingen vin til måltider enten får du ikke tak i noen og gjør du det omsider så har de ikke vin. Maten på strandrestauranten er Ok og spise men de vanner ut vinen så det er ingen smak. Jeg kommer aldri tilbake til dette hotellet og kan heller ikke anbefale dette videre til noen,

3  Takk, 534monah
Galal E, General Manager på Novotel Sharm El Sheikh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2018

Dear Mona H, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Sharm El Sheikh Naama Bay. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Kan anbefale dette hotellet. Har bodd her 3 ganger og vært veldig fornøyd både m rommene, aktiviteter for barna, god mat, og en vennlig betjening. Vi har bodd på palm som ligger rett over veien for beachhotellet. Vil spesielt takke den svært hyggelige og hjelpende mannen Gharib Kzablanka som gjorde vårt opphold på hotell palm til en svært god opplevelse. Han har ansvar for bassengområdene og tar seg svært godt av alle, og spesielt barna.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, AnitaS1771
Galal E, General Manager på Novotel Sharm El Sheikh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2018

Dear Anita S, Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at Novotel Sharm El Sheikh Resorts
We appreciate that you took time to praise our hotel and its services, your positive comments will be shared with the entire team accordingly, so that they are aware of their contribution in helping to satisfy you and meet your expectations.
Once again thank you very much for choosing the Novotel Resorts as destination for your holidays and we look forward to welcoming you back on your next visit to Sharm El Sheikh.