39 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 81
Expedia.comUSD 81
HurbUSD 106
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

En helt fantastisk uke hvor vi bodde på Palm og brukte hele anlegget med utrolig oppfølging og service fra alle ansatte i restauranter, resepsjoner, vakter, gutta på stranda og beachbar. En ekstra takk til Roma hos guestrelation for kjempeservice

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Naesjoh
Galal E, General Manager på Novotel Sharm El Sheikh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Dear Naesjoh,
Thank you for choosing Novotel Sharm El Sheikh to be a venue of your stay and for taking time to share your valuable review. It is our pleasure to know that we were able to meet your expectations in many ways and we hope that we created a joyful and memorable stay for you. We are looking forward to your return to Novotel Sharm El Sheikh Sincerely, Galal El Safty General Manager

Anmeldt 12. november 2018

20. gangen på 11 år på Hotel Novotel Beach.
Dessverre føltes det ikke denne gangen så veldig hjemlig, da gjester fra Ukraina okkuperte hele stranda. Og det sies at de tok av plasser ved kl 05.30 tiden om morgenen. Håndklær deltes ut kl 08.00, så noen hadde tydeligvis fått håndklær kvelden før. Ellers var flere rekker langs hele stranda tatt av med snudde bord på sengene, eller div ting. Jeg regner med at flesteparten var all inclusive gjester som bodde på Palm.
For 1. gang ble det i øverste rekke som vi fikk plass den 1. dagen. Forøvrig en sjokkartet opplevelse. Men gutta i håndkleboden gjorde så godt de kunne med å hjelpe til.
Så vi tok også av senger før vi gikk til frokost, for å få plass.
Men vi kunne trekke nedover mot havet ved lunsjtider, da mange gikk. Selvsagt er jeg glad på hotellets vegne at begge hotell er fulle, men få Ukrainere snakker engelsk, og det er ikke mange hilsener og smil å få. Vi er vant med å komme i snakk med, og få nye venner.
Så jeg var i utlandet, men i Ukraina. En rar følelse.
Animation team livet opp hele dagen. Men det ble mye underholdning med dem om kvelden, og Ukraina, ser ut til å elske karaoke, uansett om de kan synge eller ikke. Så Poolbaren var også fullsatt av Ukraina om kvelden.
Det er jo ikke stort hotellet kan gjøre med dette, men det forringet min ferie.
Men hvis det er spesielle tider som Ukraina, og nå etter hvert Russland kommer, så går det kanskje an å ikke reise til Novotel på dette tidspunktet.
Det glemte jeg å spørre Roma om.
Han er også en god venn og ordner det meste.
Heldigvis hadde vi andre ting vi kunne gjøre utenfor hotellet på kvelden.
Vi har ei venninne som bor fast i Sharm Delta, så vi var en del sammen med henne og jentene hennes, og var også et par turer i Old Market.

Men bortsett fra stranda, kråkene og dårlig WiFi, så var alt det andre bare positivt, som det pleier.
Rent, god mat, hagen blomstret og fisk i havet - All betjening er bare herlige, og de gjør alle jobben sin som de skal.
Mange av de lengst ansatte, er også blitt gode venner.
Trist at noen av de gamle forsvinner, men nye, flinke folk kommer i stedet, og vi får nye venner.
Menyen på Al Dente kunne kanskje med fordel fornyes litt, så vi som har vært der noen ganger, kan få følelsen av å variere litt.
Og kommer det puter i ryggen på stolene i Poolbaren?
Men nå er jeg spent på hvordan det er i begynnelsen på januar. Da kommer jeg igjen for å feire nyttår.
Og så får jeg undersøke da, om det er tider på året man bør styre unna.
For det er en grunn til at jeg har vært der så mange ganger.
2 ganger i året bortsett fra da reiserådet ikke anbefalte å dra.
Dette er et stille og rolig hotell som har Strandpromenaden til Naama Bay mellom seg og hotellets egen strand.
Så hvis man søker liv og røre, så er det en kort spasertur til sentrum

Man kan også tenke på at den norske krona har høy kurs i forhold til Egyptiske pund.
Så det er for tiden ca halv pris i norske kroner, når man shopper,

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Synnøve C
Galal E, General Manager på Novotel Sharm El Sheikh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Dear Synnøve C,

We are looking forward to your return to Novotel Sharm El Sheikh

Sincerely,

Anmeldt 30. oktober 2018

Akkurat vært min 6 tur på novotel beach. Dette hotellet blir jeg aldri lei. Hotellet er helt fantastisk. De yter all service og gjør alt de kan for gjestene sine. Dette har blitt mitt andre hjem. Vasken på rommet er kjempe bra. Beliggenhet er ypperlig og stranda er helt fantastisk. Man har all verdens muligheter. De ansatte er blide og du føler deg alltid velkommen. Mat en god og hotellet har en hyggelig atmosfære. Jeg kan garantere at jeg kommer tilbake på nyåret

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, mona0505
Galal E, General Manager på Novotel Sharm El Sheikh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Dear mona0505 ,
We'd like to thank you for the great rating and valued review . We looking forward to welcome you again at Novotel Sharm El Sheikh in the soonest future. Thanks & Best Regards, Galal El Safty General Manager

Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Hotel rett til sjøen med veldig god bading muligheten, har fint promenda til byen,all inklusive mat er svake siden hotellet,mange russiske plukket alt mat,,,rommene ganske store med bra rengjøring, vannkoker med kafé,tea er supert...stille, rolig, passelig til familien og ensomme gjester,,,mange aktivitet på dagen som gymnastikk, joga,dansing,,,på kvelden og programa,,,Flinke arbeidere organiserte veninna bursdag, vi var takknemlig for oss...Mange takk for oss.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, 910daivap
Galal E, General Manager på Novotel Sharm El Sheikh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juni 2018

Dear Daiva P, Thank you for posting review on trip advisor about your experience at Novotel Sharm El Sheikh.
We are thrilled to learn that your enjoyed your stay at Novotel Sharm El Sheikh and that we succeeded to make your stay a true memorable one.
I have shared your comments with the team, so that they are aware of their contribution in helping to satisfy you and meet your expectations.
We look forward to welcoming you back at Novotel Sharm El Sheikh Resort.

Best Regards,

Anmeldt 28. mars 2018

Et flott hotell meg hyggelige og hjelpsomme ansatte. Fikk et flott rom hvor det hver dag kom rene håndklær og vann. Rent og pent rom og hotellområde. Hotellet ligger rett ved stranden og det er et stort pluss - samt kort vei til sentrum. Eneste vi savnet var litt mer pålegg til frokosten, men omeletter ble laget slik du ønsket.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, Laila B
Galal E, General Manager på Novotel Sharm El Sheikh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mars 2018

Dear Laila B, Thank you for taking the time to post a review on trip advisor.
We very much appreciate your positive comments regarding your stay at the Novotel Sharm El Sheikh Beach and Palm Resort.
Positive feedback from satisfied clients is our greatest reward - thank you.

Best Regards,