Ulike måter å oppleve Taj Mahal på
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Spektakulært og enestående mesterverk!
En kunst i verdensklasse som er tidløs og vakker. Anbefaler!!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 692stines
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Det var en drøm som gikk i oppfyllelse når vi endelig kunne besøke Taj Mahal. Vi hadde også en dyktig guide som snakket oss gjennom denne flotte turen. Det var godt at vi var der på morgenen, ca. 05:30. Vi fikk med oss soloppgangen over Taj Mahal, en fantastisk vakker opplevelse. Og siden hotellet vårt (Radisson SAS) lå i gangavstand fikk vi i tillegg en flott liten gåtur tilbake.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 925p_ls
Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Er du i India MÅ du reise til Taj Mahal! Det er helt fantastisk fint. Kommer du tidlig om morningen eller litt sent på ettermiddagen får du se det uten for mye turister! Bare styr unna de lokale som skal ta bilder mot penger, du tar like fine bilder selv!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, eugeniejs
Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Besøk Taj Mahal før kl 0600 og få med deg soloppgangen. Fantastisk sted. Kjekt med guide, da det er fantastisk mye detaljer. Må oppleves en gang i livet.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, SveinTheTraveller
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Et besøk i India bør alltid gå innom Taj Mahal, palasset som den rike maharajeaen bygde til ære for sin yndlingskone da hun døde. Et ufattelig vakkert sted . Ofte innhyllet i tåke/smog, men vi var så heldige å oppleve det i solskinn, og det føltes magisk. Det lønner seg å være der tidlig om morgenen, både før det blir for varmt og før det er fullt av turister. Vann og snacks kan kjøpes på stedet, det er selgere overalt..

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Monicaoglars