Ulike måter å oppleve Taj Mahal på
Anmeldt 13. november 2018

Det er ikke annet å si enn at dette er "et must". Bygningen er mye større i virkeligheten enn hva man først antar, og enda flottere enn man kan forestille seg.

Dette er et av reisens høydepunkter.

Mange turister inne på området, og mange som synes bleke nordmenn er like store attraksjoner som selve Taj Mahal.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, jonespens
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Spektakulært og enestående mesterverk!
En kunst i verdensklasse som er tidløs og vakker. Anbefaler!!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 692stines
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Det var en drøm som gikk i oppfyllelse når vi endelig kunne besøke Taj Mahal. Vi hadde også en dyktig guide som snakket oss gjennom denne flotte turen. Det var godt at vi var der på morgenen, ca. 05:30. Vi fikk med oss soloppgangen over Taj Mahal, en fantastisk vakker opplevelse. Og siden hotellet vårt (Radisson SAS) lå i gangavstand fikk vi i tillegg en flott liten gåtur tilbake.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 925p_ls
Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Er du i India MÅ du reise til Taj Mahal! Det er helt fantastisk fint. Kommer du tidlig om morningen eller litt sent på ettermiddagen får du se det uten for mye turister! Bare styr unna de lokale som skal ta bilder mot penger, du tar like fine bilder selv!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, eugeniejs
Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Besøk Taj Mahal før kl 0600 og få med deg soloppgangen. Fantastisk sted. Kjekt med guide, da det er fantastisk mye detaljer. Må oppleves en gang i livet.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, SveinTheTraveller