Taj Mahal og Agra Fort Skip-the-Line-billetter og guide

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Agra Fort på
Anmeldt 14. oktober 2018

India har mange fort, men å bli fortalt historien om Agra Fort, hvorfor det ble bygget, hvem som "bodde der" og utsikten mot Taj Mahal gjorde denne opplevelsen spesiell. Må besøkes når man er i Agra.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, SteRos
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

It's really good.hnnfjngjf vhdujf so hdhbdhjgj jfjfnkgkmg ukfbdhngk idjndnfjfjg igjgnkndgdin jgngjngjd

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Oreo T
Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Veldig fint og minneverdig fort. Du kan også se Taj Mahal fra noen av vinduene som peker ut mot elven. Veldig fint!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, eugeniejs
Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Etter en uke i India fikk vi endelig se apekatter på nært hold! Vi hadde med oss guide og hadde noen fantastiske timer på Agra Fort. Flott festning å besøke. Mye indisk historie! Bruk guide!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, SveinTheTraveller
Anmeldt 13. desember 2017

Stort fort beliggende i en ende av Agra. Imponerende bygg også inne i fortet og eget hageanlegg. Forskjellig byggemateriale etter hvem som stod for byggingen

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, John Billy N