“Anbefales”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 29. april 2019 via mobile enheter

Meget god mat og service her! Anbefales for en kaffekopp, lunch eller en middag. Veldig bra folk som jobber her :)

Dato for besøk: april 2019
Takk, lisekarine

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Soleklart noe for alle som liker kjøtt. Vi bestillte spareribs og burger, og maten var helt perfekt. Anbefales

Takk, miraNes
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her. Veldig hyggelig betjening og en variert og god meny.
Vi kommer til komme tilbake i løpe av ferien. Takk for god mat.

Takk, Joakim G
Anmeldt 18. august 2017 via mobile enheter

Vi var her da vi skulle spise lunsj, vi bestilte 3 små retter på deling, vi fikk 1 rett men måtte vente litt på de to andre da det tydeligvis ble en del rot, tror bordet bak oss fikk våre 2 andre retter. Bortsett fra rot med bestilling og hvor den tilhørte så var maten svært velsmakende. Kommer gjerne hit flere ganger.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Denisa S
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Var helt fullt når vi kom så vi måtte vente i kø før vi kunne få bord. Det tok ikke lange tiden og når vi fikk bord bestilte vi nasi goreng. Den var ekstrem god og bør prøves! Var rolig og fin atmosfære.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Lizzaroo

Reisende som så på Fat Chow, så også på

Har du vært i Fat Chow? Del dine erfaringer!