“Familiemiddag”

20:00
Vurdert som nr. 15 av 1 191 Restauranter i Kuta
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Etter en flott sightseeingtur med privatsjåfør spiste vi middag her. Maten var grei, men carbonaraen var full av fettbiter og ikke skinkebiter. Naturlig nok var det støy fra trafikken i gata, men det var livemusikk i restauranten som prøvde å overdøve trafikkstøyen.

Takk, Arne Gunnar H

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste her flere ganger, og også frokost da dette var i kludret i oppholdet på hotellet som hører til.
Hyggelig betjening og god mat. De har live musikk om kvelden som kan bli litt høyt, men vi satte oss da heller lengre vekk fra høyttalerene og da var det ikke noe problem med volumet.
Beliggenheten er meget bra, ved strandveien og nærme Beachwalk kjøpesenteret. Underholdningen er derfor sikret med utsikt til alle passerende og livet ved strandveien for biler, skutere og hest m vogn. Selgere vil prøve seg på de som sitter nærmest veien.

Takk, Exploration406848
Rosso V, Manager på Rosso Vivo Dine & Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Dear Exploration406848,

Greetings from Rosso Vivo Bali,

Thank you very much for taking your time to write your feedback in regard to your experience at Rosso Vivo through Trip Advisor.

We are glad to read that you have enjoyed your dinner at Rosso Vivo Bali. Thank you for the complement that mentioned in regard our staff, food and entertainment
We do hope for another opportunity to welcome you back to Rosso Vivo Bali.

Kind Regard,

Management

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fin restaurant. De hadde et bra liveband som spilte, pizzaen var veldig god og betjeningen var helt grei. Hvis du har lyst på en god italiensk pizza kan jeg absolutt anbefale dette stedet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, BjornErikSorli
Anmeldt 21. november 2016

Vi fikk veldig god mat; alle tok pasta og var fornøyd. Maten var delvis over gjennomsnittet, men vi hadde et live band som spilte i bakgrunnen som gjorde at vi ikke hørte hverandre. Han var ikke direkte flink heller, og ble vanskelig å kommunisere. Om det ikke hadde vært for de gode drinkene vi fikk så ville de fått gjennomsnittlig karakter. Prøv deres Black currant drink.

Dato for besøk: november 2016
Takk, 789sophieo
Anmeldt 25. august 2015

Fantastisk god italiensk mat. Vi spiste her flere ganger i løpet av vårt opphold.
Spiste vårruller, pasta og pizza. De har også veldig gode drinker. Hyggelig personale.

Dato for besøk: august 2015
Takk, Marit89
FBMkutaseaviewhotel, Manager på Rosso Vivo Dine & Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2015

Dear Marit 89,

Warmest Greeting from Kuta Sea View Boutique Resort & Spa.
We would like to thank you very much to share your excellent experience on trip ad visor, all the staff and Management really Happy hearing you had great meal with spring rolls, pizza and pasta
and you had good drink also. Once again Thank you/ Terimaksih, hope see you next trip to Bali.

Kind Regards,
Wayan Suardana
Operation Manager
om@kutaseaviewhotel.com

Reisende som så på Rosso Vivo Dine & Lounge, så også på

Har du vært i Rosso Vivo Dine & Lounge? Del dine erfaringer!