“Bongiorno”

Massimo - Italian Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 13 Dessert i Sanur
Kjøkken: Italiensk
God for: Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Typisk Italiensk med alle retter for de som liker pasta og den slags. Bra til å være så langt fra Italia.

Takk, 947runeb

Anmeldt 14. mai 2018 via mobile enheter

veldig fornøyd med pizzaen, følte det var verdt pengene. Avslappende og koselig sted, vil komme tilbake hit.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Stinemarieu
MassimoConsiglia, Proprietario på Massimo - Italian Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2018

Many sincere thanks,
Massimo Sacco - Chef & Owner

Anmeldt 31. januar 2018 via mobile enheter

Restauranten Massimo syder av italiensk stemning, selv om betjeningen er balinesisk. De er raske, dyktige og til stede når du trenger dem. Vi takket ja til dagens rett, spagetti carbonara med egg og bacon. Først hadde vi en antipasti med bruschetta med pate, vi delte på en porsjon, som var plenty og svært godt. Massimo har eget bakeri, så endelig fikk vi mørkt, grovt, men lett, brød.
Da hovedretten ankom, ble vi imponerte. En trillevogn med en diger parmesanost med en fordypning. I fordypningen var pastaen og eggene og dette ble bearbeidet en god stund for at parmesanen skulle blande seg inn i pastaen. Så ble det dandert på våre tallerkner, som var varme! Sånn skal det gjøres!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Torilsk
MassimoConsiglia, Proprietario på Massimo - Italian Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2018

A sincere thanks for your time with us and your excellent review.
Look for to meet again soon.
Yours,
Massimo Sacco - Chef & Owner

Anmeldt 29. juni 2017 via mobile enheter

Veldig god pizza levert i rekordfart! Ikke vanlig at alle spiser all maten, men det var ikke noe problem her.

Hvis jeg må trekke noe vil jeg nevne at det var noe bråkete.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, 502magnusa
MassimoConsiglia, Proprietario på Massimo - Italian Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2017

Many sincere thanks.
Massimo - Chef & Owner

Anmeldt 3. juni 2017 via mobile enheter

En meget positiv opplevelse hos Massimo. Vi hadde både pizza og pasta som begge leverte høy kvalitet. Massimo han selv kom personlig bort å spurte om vi hadde det bra. Topp restaurant!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, TrulsLN

Bedankt voor het beste restaurant maar 5 sterren zouden aangenamer zijn geweest. Echter, hoewel ik elke dag op zoek bent naar perfectie, is er behoefte aan verbetering. Hartelijk dank.

Massimo - Chef & Owner

Reisende som så på Massimo - Italian Restaurant, så også på

Har du vært i Massimo - Italian Restaurant? Del dine erfaringer!