“Ypperlig restaurant”
Anmeldelse av Kayu Manis

Kayu Manis
Vurdert som nr. 12 av 497 Restauranter i Sanur
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 26. mars 2016 via mobile enheter

Kayu Manis ligger litt bortgjemt, vekk fra strandpromenade og hovedgate, men er vel verdt et besøk. Nydelig mat, god service og greie priser. Den beste vi spiste på I Sanur. Anbefales på det varmeste.

Takk, 222Pia

Anmeldt 14. august 2015

Behagelig atmosfære. God mat. Forrett, og hovedrett smakte veldig bra. Bestilte mozerella salat og fylt kyllinglår. De andre bestilte andeconfit og surf & turf. Alt var meget bra.
Flott personale som fulgte oss godt opp.

1  Takk, Marit89
Anmeldt 4. august 2013

Spiste Duck confit. Smakfult og delikat! Service i ypperste klasse. Alle detaljer som varme tallerkener, og full oppfølging av bordet. Strålende fornlyd.

Takk, Håvar R
Anmeldt 12. mai 2013

Det er ren gourmet til fornuftige priser. Nyrenoveret restaurant med et åbent køkken, så man kan følge med i stedets kogekunst, inden det bliver flot anrettet på tallerkenerne. Vel nok de bedste måltider, som min kone og jeg har nydt i Sanur i år, og vi kommer helt sikkert igen.

• Atmosfære
Takk, Erik F
Anmeldt 9. juli 2012

Her bør du ikke drar hvis du liker fast food og pommes frites men liker mat av høj kvalitet og lagt med en kjærlig hånd, god service og spendende kombinationer. Bagus sjefkokken kommer rundt og hilser personlig på sine gjester så ofte han har anledning noe som er veldig hyggelig, de har
Også tatt inn flere vin siden sist så man har mere at velge i. Restaurant er ny oppusset i en lys og
Lekker stil som er kjølig , men i tidsriktig. Andebrystet er en favorite. Jeg personlig liker fylt blækksprute men mine barn liker kayus laksa . Den hjemmelaget limejuice er også bra.
Service er veldig hyggelig og personlig .

• Atmosfære
Takk, Gitte Frida M

Har du vært i Kayu Manis? Del dine erfaringer!