En dag Nusa Penida Island vest og øst

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Sanur Beach på
Anmeldt 18. oktober 2018

Vi var på denne stranden i forbindelse med en båttur vi skulle på, så kan ikke si noe om stranden i seg selv eller så mye om området rundt.

MEN, det er verd å ta turen ned en tidlig morgen kun for å se soloppgangen, har aldri sett maken. Kjempe nydelig.

Fikk med oss såpass at:
Man må betale for å parkere med bil/moped.
Man kan kjøpe båtturer til øyene rundt Bali her, og ta båt her i fra.
Det var en god del mat boder ned langs promenaden.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, JulianneW16
Anmeldt 25. april 2018

Det er mulig vi var veldig uheldige med vær og vind, men stranda var skitten og full av rask. Havet var uklart med mye rusk og rask flytende. Jeg ville ikke valgt denne plassen for en badeferie.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Hilde G
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Herlig strand så langt øyet rekker. Stor forskjell på flod og fjære. Jeg ventet vannet renere men her merket jeg ikke noe til plastiksøppelet som plaget meg lengre sør for et år siden.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Hallfridur B
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Masse restauranter, god stemning. Godt utvalg. På stranda får du ikke solnedgangen, men en vakker måne. Gangveien fra Grand Pakace langs hovedveien var ikke av den beste, men betjeningen kjørte deg når du ba om det, i tilleg til faste shutteltidspunkter.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Ellenmarie123
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Det er stor forskjeller på den lange stranden. Alt fra rent og pent. Til smalt og en del rask noen plasser. Men det går helt fint og finne en fin plass langs stranden.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, FrankW2206