Anmeldt 24. juni 2017 via mobile enheter

Dette hotellet er så flott!! Man føler man bor i en botanisk hage når man ligger rundt bassenget, og det er veldig fredelig. De ansatte er utrolig hyggelige, både de man møter i resepsjonen, ved transportdisken og de som rengjør rommene. Vi hadde den skjønneste hushjelpen som het Mr. Putu, og han lagde de søteste håndkle-figurene hver dag, han spurte oss hver dag hva vi skulle, og dagen etterpå spurte han hvordan det hadde vært dagen før. Veldig hyggelig at man merker at de husker oss fra dag til dag, og husker å ha snakket med oss og hva vi sa. Har ingen ting å utsette på hotellet, virkelig. Frokosten, servicen og alt var helt perfekt. Et fantastisk stort treningssenter var prikken over i'en for vår del. I tillegg gikk det gratis shuttlebuss mellom hotellet, suitene, Hardy's og stranda, og selv om man bodde på hotellet var vi hjertelig velkomne til å dra å ligge på bassengkanten ved suitene også. Det var veldig fint, så man kan bytte litt på :) det eneste vi har å utsette på var strand-"cluben" som tilhørte hotellet. Vi dro med bussen til hotellet sin del av stranda første dagen, men dro ganske fort igjen. De neste dagene når vi skulle på stranda dro vi selv til andre deler av stranda istede. Dette fordi hotellets del av stranda var omringet av palmer, så man lå i skyggen uansett, og i tillegg var ikke stranda ryddet i det hele tatt. Det lå søppel og rask der, som gjor at man fikk et skittent inntrykk av stranda. Det var ikke store delen av stranda som var hotellet sin, og derfor burde det vært mulig å ryddet stranda mer slik at det ble finere. Men dette var ikke et stort problem for oss, da det var finere strand nærmere hotellet som man bare kunne gå til :) hotellet ligger også veldig nære "sentrum" i Sanur med hovedgata som har alt av shopping, mat og spa osv. Gir våre varmeste anbefalinger til dette hotellet!!

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Frida S
Stuart B, General Manager på Prime Plaza Hotel Sanur - Bali, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2017

Thank you for your positive 4/5 review on the TripAdvisor website, we are very happy that you felt like you were in a botanical garden while lying around the pool. Thank you also for your kind words with regards Mr. Putu and for the daily buffet breakfast, thank you for recommending us to others and we look forward to welcome you back on your next holiday to Bali.

Anmeldt 16. april 2016

Stort hotell med laaaaaange korridorer, men med greie rom og flott lobby. Flaggskipet er det vakre badeanlegget, med vakre trær og busker på begge sider av det 110 meter lange bassenget. 6 flotte statuer som spyler vann ut i det øvre bassenget gir deg god skygge når sola er som varmest.
Bra Spa avdeling som virkelig kan anbefales, billig, hyggelig og effektivt.
10 minutters spasertur ned til sjøen, med en grei restaurant rett over gata for hotellet, med veldig god mat og store porsjoner, og kjempehyggelig betjening. Denne ble vår stamkafé.

Romtips: Praktisk å ha rom rett ut til Poolen, men det koster endel mer.
Dato for oppholdet: april 2016
Takk, Randi R
Stuart B, General Manager på Prime Plaza Hotel Sanur - Bali, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2016

Thank you for your positive 5/5 review for the Sanur Paradise Hotel, we are very pleased that you liked our lobby and thank you for recommending our spa treatments. We are also very happy you liked our landscaping around the pool area, we look forward to welcoming you back again on your next holiday to Bali.

Anmeldt 27. mars 2016

Hotellet ligger 10 minutters gange fra havet, men en må gå 15 minutter til langs strandkanten for å komme til stranden hvor hotellet tilbyr gratis solsenger eller kan du ta gratis shuttlebuss fra hotellet. Rommet vårt var greit, langt fra resepsjonen, ikke balkong. For å få rom nærmere resepsjonen eller poolområdet må en betale ekstra. Rensligheten er topp på hotellet, frokosten hadde godt utvalgt, poolområdet var en oase med koselig kafé og bar. Absolutt bra hotell

Romtips: Betale ekstra for å få rom ved poolet
Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Vic55_13
Stuart B, General Manager på Prime Plaza Hotel Sanur - Bali, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2016

Thank you for your positive 4/5 review for the Sanur Paradise Plaza Hotel. We appreciate your kind comments about the cleanliness of the hotel and breakfast options available. We are also happy that you thought the pool area was an oasis. We look forward to welcoming you back again on your next holiday to Bali

Anmeldt 6. mars 2016 via mobile enheter

Dette er definitivt et hotell jeg kunne tenkt meg å komme tilbake til! Bra spaanlegg og treningsrom, pene og rene hotellrom og fellesrom! Og alle ansatte var svært hyggelige og gjestfrie og hjelpsomme!
Var her i 6 dager, og det ble kanskje litt kjedelig siden jeg var syk nesten alle dagene, men faktisk et bra hotell å være sengeliggende på!
Hadde jeg vært frisk hele denne turen hadde det nok vært litt kjedelig å vært her i 6 dager, men absolutt verdt et besøk!

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, bettinaa89
Stuart B, General Manager på Prime Plaza Hotel Sanur - Bali, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2016

Thank you for your positive 5/5 review on the TripAdvisor website. We are very happy that you had a great holiday and that you felt the hotel rooms to be clean, sorry to hear about you being sick and we do hope that you have made a full recovery. We look forward to welcoming you back again on you next trip to Bali.

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 9. juli 2008

Jeg har lurt på å skrive dette en stund - da mannen min og jeg elsker dette stedet så mye. Det er et fantastisk hotell, vakkert personale og rimelig rolig. Så hvis du er den reisende som ønsker en avslappende tur, er dette stedet. Gjør så mye eller så lite som du ønsker, og bare en billig 20 min taxi til Kuta for den uunngåelige shopping turen. 5 km fra Ubud. 35 min. fra Jimbaran Bay.
Vi har bodd her minst 6 ganger og har aldri blitt skuffet, men som jeg sier liker vi å slappe av. Vi slapper av å leser ved bassenget, drinker i hånd selvfølgelig! Vi spaserer & snakker når vi vil til så mange eller så få mennesker som vi ønsker. Å spise enten ved bassenget, restauranter i eller utenfor hotellet ( 1. -kinesisk- på hotellet er fantastisk) eller romservice - jeg har aldri sett mannen min spise så mye!! Vi elsker god mat og drikke.
Vi liker forskjellige rom, spesielt deluxe med utendørs bad / privat gårdsplass, ( vi bestilte for fantastiske 70 US Dollar per natt inkl. frokost) gå ut til en buktende bassengkant osv. Vi har en så flott tid her at vi har tatt med to sett med venner til forskjellige tider.
Vanligvis ferierer vi i april, mai eller sept. /okt. og har hatt bra vær, og vil du tro det, ikke for mange mennesker rundt omkring!! Hver kveld spiller et par gitar og synger, vi tilbringer ofte tiden med drinker og nyter klimpringen deres i hotellobbyen!
Jeg drar avgårde igjen med en annen venn i juli 08. Noen sier kanskje kjedelig!!! Men hvorfor kaste bort tid, innsats og kanskje bli skuffet? Vi kommer dit, det er et hjem for oss og trygt - jeg har ikke noe problem hvis jeg måtte reise på egen hånd.
Håper du finner et reisemål / hotell du liker. Dette er det for oss .

1  Takk, laddoePerthWa
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original