Gratis avbestilling frem til 28.05.21
SPAR USD 13
Expedia.comUSD 42
eDreamsUSD 38
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Et koseligt hotel med perfekt plassering. Det er noe slitt men hagen er vakker og bassenget nydelig. Dessuten bor en på stranden så hva mer kan en be om? Rommet var romslig med en god skyggefull terrasse. Frokosten var god Balisk frokost og noe variert hver morgen. Kjøpte meg lunsj hver dag og menyen hadde både Balisk og europeisk mat. Fikk bare god mat og frisk frukt.

Dato for oppholdet: april 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Hallfridur B
InnaSindhuBeach, Front Office Manager på Inna Sindhu Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Dear Sir,Thank you very much for choosing to stay with us and your wonderful review , it is pleasure to read that your satisfied with our property, also glad to read that you enjoyed our food and beverage product , we hope that you will be return to stay in Inna Sindhu Beach Hotel for your next vacation, I and My team look forward to welcoming you again .

Have a great day
Komang Sudarsih
FOM Inc

Anmeldt 3. juni 2017 via mobile enheter

Koselig hotell, veldig hyggelig personale, god frokost. Rommene kunne trengt en oppussing, men bra verdi for pengene. Litt irriterende med alle selgerne som vil ha deg med inn i butikken utenfor. Ellers ganske sentralt strøk. Anbefales.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, MGrimelid
Anmeldt 28. juli 2016 via mobile enheter

Hotellet har eget bassengområde med solsenger og egne solsenger på stranden (rett ved resturanten). Personalet er veldig hyggelig og behjelpelig, og du kan leie egen sjåfør om du vil ta utflukter.

Rommene er litt gamle, men det er rent, og uteområdene er veldig fine.

Pluss for frokost og beliggenhet på stranden.

Dato for oppholdet: april 2016
1  Takk, MarieGullberg
Anmeldt 25. februar 2016

Inna sindhu beach hotell ligger perfekt på stranden og med et veldig flott strand område og resturant område. Standen er ikke av de beste men helt ok. Vi bodde i delux dobbelt rom i andre etasje med hage utsikt. Stort rom, stor balkong og veldig gode senger. Rommene vare riktig nok noe gamle og slitte, men de gar rene. Beteningen var veldig hjelpsomme, vil frem heve August som sørget for at vi fikk igjen bank kortert når dette ble slukt i en minibank.
Det må nevnes at området dette hotellet ligger i er veldig stille, masse resturanter på stranden men alt stenger kl 22.00, men det er ikke langt opp i byen hvor det er mer liv og røre.
Vi vil anbefale dette hotellet og ville ha bodd her igjen.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Heidi_rims
Anmeldt 25. juni 2015 via mobile enheter

Jeg har ikke mye fint å si om dette hotellet. Jeg bodde her 3,5 måneder mens jeg studerte ved Active Education som hadde undervisningen sin her. Den eneste grunnen til at jeg trivdes her var at halvparten av studentene ved skolen også bodde her.

Hotellrommet: Jeg bodde i en bungalow sammen med en av mine skolevenninner. Den var liten,dårlig vasket, gammel, slitt og trang. Klesskapet var møkkete, så klærne mine ble skitne. Jeg måtte kaste en del av de hvite klærne mine. Det endte med at jeg måtte vaske skapet SELV. Ellers var det alltid krypdyr på rommet, uansett hvor mye jeg og romkameraten min sparyet rommet med insektsspray. Vi hadde både firfisler, maur og biller. Noen av de andre studentene hadde kakerlakker på sitt rom.

Bassenget: Bassenget er skitten - blir ikke renset ordentlig. Det er også veldig lite.. Absolutt ikke noe å skryte av. Jeg føler bare det ble verre og verre utover oppholdet..

Hotellfrokosten: Helt forferdelig! Dårlig utvalg, frukten luktet fis, og det var nesten umulig å spise sunt. Bare hvit brød og usunt pålegg. De tilberede egg, men da måtte du regne med å vente 30min for å få det, og i tillegg var det ofte ikke stekt/kokt ferdig. Dette er farlig, siden folk kan få salmonella av rå egg i utlandet, spesielt Asia. Spiste mye vannmelon de to første månedene, men etterhvert ble den full av fluer og andre insekter..

Hotellpersonalet: Hyggelige, men ikke så veldig gode i engelsk.

Bali er et fantastisk ferieparadis, og jeg anbefaler alle å dra dit. Strendene er nydelige, og de har mange gode restauranter. Men bo på et annet hotell enn Inna Sindhu!!

Dato for oppholdet: juni 2015
Reisetype: Reiste alene