Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Vi bodde her i to netter på vår rundreise på Bali og Lombok. Vi likte hotellet veldig godt. Vi fikk rom i den nyeste delen av hotellet. Rommet hadde et veldig moderne bad med stor dusj og god plass. Rommet eller var i klassisk indonesisk stil. Renholdet av rommet var godt. Frokosten hadde godt utvalg og holdt et bra nivå. Vi hadde også en lunsj på hotellets restaurant. Rask service og god mat.
Fin strand på hotellets område var også et pluss. Vi kommer gjerne tilbake ved en annen anledning

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Alexander S
Anmeldt 7. juli 2016 via mobile enheter

Flott hotell som ligger i et rolig område (til Bali å være) med noen gode restauranter i gangavstand fra hotellet. Bassengområdet var helt topp med swin-in bar! God frokost, rent og ryddig både på rommet og på hotellområdet. Vennlig og imøtekommende personalet.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, ATHORS
Anmeldt 3. oktober 2015

Trivdes godt og syntes alt var topp første gang vi bodde på Griya Santrian. Derfor var det ingen grunn til å bytte hotell. Vi ankom hotellet 14. juli og bodde der i 3 1/2 uke.
Betjeningen er hyggelig og hjelpsomme. Gjør alt som står i sin makt for at vi som gjester skal trives og ha det bra. Dette gjelder alle menneskene som jobber på Griya Santrian. Servicen er helt topp.

Romtips: Det er spesielt fint å bo på beachwing.
Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, RagnhildR377
Anmeldt 17. mars 2015

Vi bodde på hotellet i vel 3 uker og har bare positive erfaringer! Anbefales!!! Gratis sykkelutleie, svært gpod service overalt, vennlighet, smil ... topp! Vi var med på endel utflukter arrangert av profesjonelle arrangører utenfor hotellet: alt fungerte fint!

Romtips: Vi bodde i "beatch wing" ... flott beliggenhet!
Dato for oppholdet: februar 2015
Takk, Nils Jørgen A
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 7. juli 2011

Vi bodde på Santrian under fødselsdagen min og bryllupsdagen vår. Vi fikk en kake, en fruktkurv og desserter. De gjorde anledningen svært spesiell. Vi kommer utvilsomt tilbake til Yvonne og Allan Perth.

1  Takk, Yvonne21652
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com.au. Vis original