Anmeldt 9. juli 2018

Et behagelig hotell å bo på. Rent og ryddig alle steder. Og ikke minst hyggelig betjening som alltid var smilende tilstede. Deilig stor seng og friskt mykt sengetøy, tykke rene håndklær på badet hver dag. Men det hadde vært koselig med penere strandhåndklær i flotte farger. Levende musikk på BoBo strandbar hver ettermiddag.
Frokosten overgikk det meste med 5 kokker i sving for å lage omelett, speilegg, bacon,+ alle de andre som fikset ferskt brød og kuttet frukt. Nydelig og stor park rundt hotellet. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Gunhild P
Anmeldt 15. mars 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 5 voksne og 3 barn som bodde på hotellet i 14 dager i mars.
Vi stortrivdes med beliggenheten, fasilitetene, betjeningen, frokostrommet, svømmebassenget, og Bamboo bar!
Et kjempehyggelig hotell, hvor det var enkelt å feriere med barn.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, sidselhornn
Anmeldt 3. juni 2017 via mobile enheter

Vi likte oss veldig godt på dette hotellet, selv om det er litt typisk charterferie. Stort badebasseng, men badehåndklærene kunne trengt å bli skiftet ut. Var ikke så mange solsenger rundt bassenget, kan tenke meg at det blir fort fullt i høysesong. Likte godt den italienske restauranten på området. Gratis buss til Hardy's. Anbefales.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, MGrimelid
Prama Sanur B, Social Media Specialist på Prama Sanur Beach Bali, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2017

Greetings from Prama Sanur Beach Resort, Bali!

Dear Dear MGrimelid,

Thank you very much for taking time to share your stay experience with us on Tripadvisor. We are truly happy that you had a wonderful holiday time and enjoy our Dining Basicilo in our hotel! Your comment towards our property & service are really appreciated, it has been passed to our team as well.

As a decades hotel, we try to keep up maintaining our facilities by upgrading our major sites and improving our services from all aspects. It is a continuous redevelopment and empowerment. We are at the moment dressing up to serve our guests better by aiming at excellent service.

Please do not hesitate to contact us for any further assistance or arrangement for your next visit to Prama Sanur Beach Bali.

Thank you once again and we look forward to welcoming you back in the near future.

Warm regards,
Angga Bastari 'Abas'
Social Media Specialist

Anmeldt 27. august 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger fantastisk til ved stranden. Hagen rundt er nydelig alltid velstelt. Lobbyen er flott å oversiktlig med atm maskin og bank. Det er noen suverni butiker. Leiligheten har en fantastisk utsikt mot hagen . Betjeningen er alti blide å imøtekommende. Stranden er helt topp,men WiFi er helt elendig, det tar lang tid før den er koblet opp
Vi bestilte henting på flyplassen ingen møtte opp så måtte ta taxi veldig skuffende. Det er flere restauranter på området + barer men det er skuffende dyrt. Mange billige restauranter rett rundt hjørnet. Frokosten er fantastisk i nydelige omgivelser.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, olei2015
Anmeldt 1. august 2016 via mobile enheter

Fin beliggenhet på Sanur beach, super hyggelig personalet.
God Wi-Fi tilgang over hele området, tom på stranda og poolen
Rommene har god standard.
Litt stive priser på restauranter som finnes på hotellet.
Stedet passer utmerket for barnefamilier

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Sanjeev C