“Bra mat, lokale råvarer, ingen plast”
Anmeldelse av Soul in a Bowl

Soul in a Bowl
Vurdert som nr. 29 av 557 Restauranter i Sanur
Anmeldt 26. januar 2019

Utrolig bra mat og service på denne restauranten. Spesielt frokosten er veldig variert, med alternativer for enhver smak. Hyggelig personale som fyller opp vannglasset hver gang det er halvfullt, tilbyr ferskkvernet pepper og generelt gjør alt de kan for at man skal få en god opplevelse. Spist her et sted mellom 6-10 ganger i løpet av denne uka!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, LouiseL2563

Anmeldt 9. september 2018

Spiste et herlig pastamåltid med sopp, asperges og pesto. Fint lokale både for lunsj på dagtid og middag på kveld.

Takk, TorogIselin
Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Vi dro hit for å spise middag en kveld, og hittil har dette vært turens beste måltid! Både jeg og kjæresten bestilte to ulike burgere med fries til, og dette var svært godt! Gode, saftige og spennende burgere. Kjæresten bestilte egentlig en San Miguel, men dette hadde de ikke inne for øyeblikket så det ble en Bintang i stedet. De spurte om vi ville ha salt eller pepper og vi takket ja, og trodde dermed at de ville komme med salt og pepperbøsse. I stedet kom de med en stor pepperbøsse der servitøren måtte ta pepper for deg, og en skål med salt vi måtte knuse selv. Dette resulterte i to forbausede personer, og endte med at vi ikke brukte noen av delene.

Utenom dette synes jeg det var lite på menyen som fristet, men stedet er absolutt å anbefale hvis du er ute etter en god burger!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Madelen B
Anmeldt 29. september 2017

Den desidert beste restauranten i Sanur! Spiste her flere ganger, både lunsj og middag. Maten er fantastisk god, smaker sunt og friskt. De lager gode juicer til frokost og lunsj, som det er vel verdt å bestille! Ikke minst har de god kaffe, som du ellers ikke finner så mange steder rundt om i Sanur.. Stedet har kanskje ikke den koseligste belligenheten, men det blir til gjengjeld glemt med en gang du setter deg ned og får servert såpass god mat! Spørr om bord i annen etasje, da kommer du litt vekk fra trafikkstøyen.

Dato for besøk: august 2017
Takk, ChristineNor
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Var her flere ganger og spiste og service og mat var nydelig. Anbefales!
Maten var av god kvalitet og der var mye på tallerken

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 118lailae

Reisende som så på Soul in a Bowl, så også på

Har du vært i Soul in a Bowl? Del dine erfaringer!