“Veldig godt! ”

Taco Casa
Vurdert som nr. 119 av 1 254 Restauranter i Ubud
Kjøkken: Meksikansk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Vi bestilte vegetar burrito og nachos med kylling! Begge var gode! Guacemolen var alt for sur for min smak. Vil helst ikke ha sitron/lime i det hele tatt, og her var det mye! Ellers veldig bra!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, maxbdmerg

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Vi besøkte dette stedet to ganger, til nå! Og vi trives godt. God atmosfære, snille servitører, veldig god mat. Jeg anbefaler dette stedet om du er sugen på litt Mexico feeling.

Takk, Wenchee E
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi var fire pers. som spiste fire forskjellige retter; Cheesy Enchiladas m/biff, Crispy Tacos m/kylling, Quesadillas m/kylling og Nachos Grande m/kylling.
Alle var veldig godt fornøyd med maten.
En del støy fra biltrafikken rett utenfor restauranten.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Svein Ivar S
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Utrolig god taco med nydelig grønnsaker og ikke minst ett fantastisk mørt kjøtt! Hyggelig og rask betjening.

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, ENE85
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Etter å ha gått en tur på 4 km var vi ganske sultne på lunsj. Vi havnet på Taco casa og bestilte hver vår tallerken med soft taco. Vi fikk servert 3 ulike sorter taco, beef,chicken og veggie taco. Alt var veldig godt men vi syns veggie tacoen var best. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: august 2017
3  Takk, Denisa S

Reisende som så på Taco Casa, så også på

Seminyak, Kuta District

Har du vært i Taco Casa? Del dine erfaringer!