Individuell tur i din valgte rute med en privat sjåfør og gratis WiFi

Bestill på forhånd
fra
USD 9,42
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Tegenungan Waterfall på
Anmeldt 26. februar 2018 via mobile enheter

På grunn av regntid var vannet brunt og grumsete, og det var derfor ikke særlig pent å se på vannfallet. Grunnet «dårlig vær» gikk det heller ikke an å bade. Vedder på at det er mye finere utenfor regntiden, og at opplevelsen blir bedre da. Men, vi kunne liksom ikke være på Bali uten å besøke et vannfall, så synes fortsatt det var verdt et besøk.

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, hanneaury
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Bare trist å se hvordan dette nydelige stedet er ødelagt av forsøpling og altfor mange mennesker. Anbefales absolutt ikke!

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, Linda-Mari O
Anmeldt 18. april 2017 via mobile enheter

Er helt Ok men ikke noe sted man må se.
Har du sett noen fosser før blir denne veldig lik.
Koster litt å komme til og er jo fantastisk å bade i varmt naturlig vann.
Blir lite spennende for de minste.

Drar ikke tilbake med små barn.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, 75akselw
Anmeldt 20. november 2016 via mobile enheter

Tegenungan waterfall er ikke den mest spektakulære fossen på Bali, men likevel et vakkert skue. Dessuten er det den fossen som er definitivt nærmest Ubud. Vi bestilte dagpakke med besøk av diverse severdigheter. Tegenungan-fossen var første stopp på veien. Det koster IRD 10.000 pr person i inngang for å komme inn på området. Du går først forbi noen små butikker/restauranter før du kommer til et utkikkspunkt. Her kan man se fossen litt på avstand. Deretter er det ned noen ganske bratte trapper før du kommer til bunn. En kort spasertur deretter er du fremme ved fossen. Det er fullt mulig bade i elven rett nedenfor fossen, og muligens til og med i fossen. Vi badet ikke. Det er videre mulig gå opp til både en mellomstasjon samt toppen av fossen. Dette er forbundet med ytterligere inngangspenger. Flott foss, men ikke et sted du tilbringer flere timer ved. Egner seg kanskje best som ledd i en opplevelsespakke.

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, Thotit
Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

Vi dro dit med guiden vår og det føste som slo oss var hvor frodig og vakkert det var rundt der.
Dessverre veldig mange turister der, men vannet var deilig å bade i og det er absolutt verdt et besøk.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, sibaad