Masada og Dødehavet fra Jerusalem

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Masada Fortress på
fra USD 2 690,00
Anmeldt 6. oktober 2017

Må oppleves når man tar en tur til Israel. Historien om Masada er spennende og interessant og stedet likeså. Det er virkelig utrolig å se hvordan man levde der oppe på fjellet og tenke på hvordan de hadde det mens fienden holdt på rett nedenfor murene, og til slutt kom opp for å finne fjellet tomt !

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Sigmund A
Anmeldt 23. september 2016 via mobile enheter

Fantastisk plass med like fantastisk fortid. Tross intens varme gikk tida alt for fort. Jeg drar gjerne hit enda en gang om jeg får muligheten

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Aborgan