Gratis avbestilling frem til 13.05.21
SPAR USD 29
Trip.comUSD 63
Lol.travelUSD 89
Anmeldt 2. august 2018

Vi er en familie på 3 som var 8 døgn her. Hotellet ligger fint til mellom en elv og havet. Det var for store bølger og farlige maneter til å bade i sjøen i Juli ,men det er et stort basseng som vi brukte mye. Maten i hovedrestauranten var litt ensformig ,men det var veldig bra i Thai Restauranten. SPA-behandlingen var også veldig bra. Det var lett og billig å få tuc-tuc rett utenfor. Jeg kan absolutt anbefale å bo her ved en feire i området.

Romtips: Første etasje mot bassenget og sjøen.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, tonjeniel
Maxi W, Manager på Centara Ceysands Resort & Spa Sri Lanka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018

Dear Tonje N,

Thank you so much for taking the time to visit us recently and for writing a review of your experience on TripAdvisor!

We are all delighted to read that you enjoyed a wonderful stay with us at Centara Ceysands Resort & Spa Bentota and that our award-winning Centara Cenvaree Spa was a true highlight!

It was a pleasure having you with us and we all sincerely hope to have the opportunity to welcome you back again in the not too distant future.

With Kind Regards,

Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Beliggenheten er fantastisk, rett ved havet, kun en ikke-traffikert å krysse. Ved denne veien er det en hundefamilie - veldig søte! Hotellet ligger også fint til dersom du ønsker å gjøre turer til Galle og andre steder ved kysten. Besøk også Bentota Turtle Hatchery!

Buffeten var variert og upåklagelig, men dersom du går lei buffet så er det en småskjult thai restaurant like ved baren/loungen.

Hyggelig personale, spesiell takk til han som rengjorde vårt rom hver dag og alltid la igjen en hyggelig gest - takk Kasun!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 463francor
Maxi W, Manager på Centara Ceysands Resort & Spa Sri Lanka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2018

Dear FrancoR,

Thank you for your review following your recent stay at Centara Ceysands Resort & Spa Bentota.

It’s always a pleasure to receive feedback of this nature and to know our team members made your experience so memorable! We will certainly share your gratitude to Kasun for his hospitable service.

Whilst thanking you for sharing your positive feedback and we look forward to having you with us back again.

Kind Regards,

Anmeldt 12. april 2018

Rommet var OK. Litt mer slitt enn jeg hadde forventet. Det var kloakklukt inne på badet nesten hver dag. Maten i restauranten var god og variert,men servicen var så som så. Vi måtte av og til vente veldig lenge før vi fikk drikke til maten. Enkelte ganger var vi ferdig å spise før vi fikk noe å drikke. Prøvde oss på spa ( pedikyr ) det var dyrt og ikke bra, satt rett opp og ned på en steinhard stol, og det var veldig varmt inne i rommet. Alt i alt hadde vi ett bra opphold og beliggenheten var fantastisk.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, HMB70
Maxi W, Manager på Centara Ceysands Resort & Spa Sri Lanka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. april 2018

Dear HMB70,

We look forward to having the pleasure of welcoming you back in future.

Kind Regards,

Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

I utgangspunktet et veldig lite personlig og hyggelig hotell. De er mer opptatt av å selge deg all inklusive pakker ved ankomst enn å faktisk ønske deg velkommen.

Vi ble kjent med Yashoda under hotellmiddagen som virkelig kunne dette med å ta vare på kundene. Han gjorde alltid det lille ekstra som gjorde det hyggelig å komme til middag.

Men hvis ikke han kan hjelpe deg under middagen er ikke buffet i seg selv noe spesielt å bruke pengene på. Helt Ok mat men opplevde flere ganger å få magetrøbbel etter besøk i resturanten noe vi ikke fikk på de lokale resturantene.

I den andre resturanten fikk jeg så tørrstekt kylling som jeg måtte sende tilbake 2 ganger, og hvor jeg tilslutt endte opp med å ikke spise.

Vaskehjelpen på rommet var også utrolig dyktig og hyggelig.

Vi testet også ut spaet der anbefaler jeg alle å ta et besøk. Treningsrommet var ofså godt utstyrt.

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, 676mathildea
Maxi W, Manager på Centara Ceysands Resort & Spa Sri Lanka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2018

Dear Mathilde A,

Thank you for taking the time to share some feedback. Please accept our sincere apologies for the points we missed. We will certainly share your comments with the team to ensure we improve on them.

We use our guests’ reviews as reference to help us identify aspects that we need to improve to serve our guests better. We will certainly convey your gratitude to Yasodha for his hospitable & kind service.

Once again apologies for the areas we missed on. I hope all is not lost and that you will visit us in the near future to see the improvements made to the points you shared.

Kind regards,

Anmeldt 8. mars 2017

Beliggenheten med elven på den ene siden og havet på den andre er helt spesiell - og båtturen over elven bare et pluss. Vi bodde fire dager på rom 3013, med terrasse på bakkeplan. Både rommet, maten og servicen var det aller beste. De ansatte er svært serviceminded, og særlig resepsjonen var fantastiske i å hjelpe. Vi dro sent på kvelden - men hadde fri tilgang til dusj i Spa-senteret frem til 1800. Buffetene i Bem restaurant varierer gjennom uken og er noe for enhver smak. Her står avslapning og nytelse i fokus.

Romtips: Hele 30 blokken er fin - bakkeplan syns vi ver helt supert.
Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, AudunP
Waragoda M, Manager Quality & Assurance på Centara Ceysands Resort & Spa Sri Lanka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2017

Dear Audun P,

Thank you for taking the time share some feedback with us following your recent stay at our resort.

Your wonderful feedback suggests you had a comfortable stay with us. We look forward to welcoming you back soon again.

Thanks & kind regards,