Galle Full-Day Tour

fra kr 777,67
fra kr 1 488,67
fra kr 1 299,81
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Ett av de fineste stedene jeg har vært! Så god stemning, koselige bygg og en fantastisk solnedgang fra selve fortet. Anbefales!

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, martbjart
Anmeldt 1. mars 2017 via mobile enheter

Vil du se den gamle bydelen i Galle by, skal du vandre rundt i smågater nær fortet. Der finner du flott arkitektur, sjarmerende restauranter, spa- hoteller, gallerier. Det meste en turist kan ønske seg. Her trenger du ingen guide. Her klarer du/ deg godt på egenhånd.

Dato for opplevelse: januar 2017
1  Takk, Nina B
Anmeldt 28. mars 2016

Rent og pent, koselige gater, nydelig havn. Vi var på gjennomreise, men ble enige om at neste gang vi skal til Sri Lanka og på denne kanten så skal vi ha vår base her!

Dato for opplevelse: oktober 2015
Takk, Inger Line B
Anmeldt 8. april 2015

Smau og smale gater, utsikt fra takrestauranter, gammelt og nytt i skjønnforening. Museer, gullsmeder, kunsthåndverk og te. Hva mer kan man be om?

Dato for opplevelse: desember 2014
Takk, Hacasim
Anmeldt 27. januar 2015

Vi tilbrakte to dager i Galle på vår rundreise på Sri Lanka. Vi overnattet ikke på fortet, men tilbrakte to kvelder på dette fantastiske stedet. Den første kvelden gikk vi kun ruten rundt fortet og nøt utsikten og solnedgangen på dette vakre stedet.

Den andre kvelden begynte vi å utforske de mange trange gatene inne på fortet og oppdaget et skattekammer med restauranter, vakre bygninger, butikker og cafeer. Her skulle vi gjerne både ha overnattet og tilbrakt mer tid. Vi spiste fantastiske crepes med sjømat og drakk herlige mocktails på restauranten Crep-eology. Der kunne vi gjerne spist både frokost, lunsj og middag.

Sett av god tid til å nyte livet og utforske gatene på Galle Fort!

Dato for opplevelse: januar 2015
2  Takk, mona0606