Høydepunkter av South Srilanka Day Tour fra Colombo

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Old Town of Galle and its Fortifications på
Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

Fint sted å ta seg en tur, mye roligere enn andre trafikkerte områder men noe turistifisert. Mye dyrere innenfor fortet enn i resten av Galle.

OBS styr unna de som holder aper og slanger i fangenskap, var mer av det der enn jeg har sett andre steder. Aper i kjetting er ingen underholdning

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, 676mathildea
Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Det hyggeligste med fortet var den fine gamlebyen. Der var vi 2 ganger på vandring. Litt eksklusive butikker og mange hyggelige spisesteder. Det var ikke alle som serverte øl og vin, men de serverte nydelige fruktjuice.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Marion R
Anmeldt 1. februar 2017

Det er mange fotomotiver og utsiktpunkter i det gamle fort området. Noe av det genuine ser ut til å forsvinne litt på dette stedet. Fyret var greit, men ikke så unikt som vi hadde blitt forespeilet.
Helhetsinntrykk - tja tja.

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, GeirAK
Anmeldt 16. januar 2017

Kjempefin og gammel bydel i Galle med mange attraksjoner. Man kan gå opp på fortet og se på utsikten og byen. Man kan vandre gatelangs mellom de gamle husene og spise, drikke noe kaldt(fordi det er så varmt) eller shoppe i de mange små butikkene. Husene er vakre og gamle. Vi så mange forskjellig øgler på fortet. Det var også tiggere og mange turister.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, Senjamaster
Anmeldt 15. november 2016 via mobile enheter

Masse koselige små butikker, og fint ved fyret.
Fikk høre at det ikke var så trygt inne i Galle på kveldstid da det var en del fyll (vi reiste to jenter).
Rett utenfor selve Galle fort ligger det lokale markedet. Hvor man kan kjøpe krydder, "fersk" fisk (fisken ligger ikke avkjølt slik som vi er vant med i Norge) og masse annet.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, 761isabellh