“Beste restaurangen i Negombo.”
Anmeldelse av Prego

Prego
Vurdert som nr. 15 av 224 Restauranter i Negombo
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 16. august 2018

Fantastisk mat og service. Trist at kaffe maskinen var ur stand. Goda pizzaer og pasta kan rekomenderes. Vin i vinkyler med hyffsade priser.

Takk, Jorgen A

Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Du kan ikke dra fra Negombo uten og ha prøvd denne restauranten. Litt dyrere en enkelte andre restauranter, men latterlig billig i forhold til kvalitet. Nydelige italienske retter og god vin. Blir du servert av Praneeth får du i tillegg best tenkelig service.

Takk, Hanne T
Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

Pastaen var veldig god og betjeningen var hyggelig. Drakk også ferskpresset limejuice, den var både forfriskende og velsmakende. Koselig restaurant men en del støy fra trafikken som ligger rett ved. Vi satt ute, men ville kanskje gått inn dersom jeg skulle dratt dit igjen for å unngå trafikkstøyen. Ellers en fin opplevelse.

Takk, HanneR189
Anmeldt 8. februar 2017 via mobile enheter

Kjempegod Italiensk pizza og veldig god service kan anbefales på det sterkeste Ta en tur og test selv

Takk, lillann2015
Anmeldt 19. januar 2017 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her en dag.
Jeg spiste pizza. Denne var veldig god. De har egen stenovn som de steker pizzaene i.

Topp sted med god service

Takk, Atle C

Reisende som så på Prego, så også på

Negombo, Western Province

Har du vært i Prego? Del dine erfaringer!