“Nydelig pizza!”
Anmeldelse av Little Italy

Little Italy
Vurdert som nr. 18 av 401 Restauranter i Khao Lak
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Fantastisk pizza og nydelig vin. Vin kan være litt vanskelig å finne gode av i Thailand.
Hyggelig atmosfære,
åpent kjøkken med en stor sjarmerende steinovn.
Vi spiste her flere ganger i ferien!
Bestilte kylling en dag, men tror nok de er best på pizza her.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, StineMB

Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Besøkte restauranten mye på bakgrunn av anmeldelser her på TA. Off, dette ble en stor skuffelse matmessig. Lassagne var helt merkelig?!? Pastaen var slapp, markhvit og smakløs. Tomatsaus smakte ikke tomat. Pizza var samme; slapp og bunnen i midten nesten borte. Også her lite smak på tomatsaus og råvarer. Veldig skuffende smaksmessig. Restauranten ligger i traffikert gate, med mye kaos/lyder. Service helt ok og priser relativt høye. Anbefaler heller å finne en restaurant i sidegaten til Bang niang. Bedre priser, smaker og omgivelser.

Takk, Likesthelittelekstra
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Ønsker du en middag med mat og vin i særklasse til rimelige penger i Khao Lak eller er du bare fan av skikkelig hjemmelaget italiensk mat som en avveksling til thai kjøkkenet bør du absolutt prøve Little Italy!

Takk, BetinaM16
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi fikk veldig god mat her! God service, vi fikk maten raskt. Synes også prisene er bra.

Anbefaler et besøk

Takk, 857KristinS
Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

God mat, vin og service! Hyggelig betjening.Pizza "paradiso" var kjempegod. Rask servert. Hilsen Nina og Frank fra Norge.

Dato for besøk: august 2018
Takk, nina_norge

Reisende som så på Little Italy, så også på

Har du vært i Little Italy? Del dine erfaringer!