Gratis avbestilling frem til 04.02.23
Gratis avbestilling frem til 09.02.23
Vio.com
Trip.comUSD 117
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger helt perfekt plassert, kort til stranda og kort til hovedgata der det ligger mange bare restauranter Bassenganlegget er kjæmpe bra, her finner du både store og små bassenger.. de har også en ganske stor sklie til små og stor ☀️ Her har du alt du trenger

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Vmax73
Wim_N_M_F, General Manager på Seaview Resort Khao Lak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2018

Dear Vinterferie,

Thank you for sharing your experience at Centara Seaview Resort Khao Lak.

I am delighted that the hotel's location proved to be convenient during your Khao Lak visit and that you appreciated all our facilities

I hope we have the luxury of welcoming you back in the nearby future.

With best regards,

Wim N.M. Fagel
gmcsk@chr.co.th

Anmeldt 16. februar 2018 via mobile enheter

Ypperlig sted for en barnefamilie og par. Utrolig fint hotell med fantastiske uteområder. Mange basseng og barer å velge mellom. Frokosten var god med mange valg! Solnedgangen på stranden med fyret i bakgrunnen anbefales også!

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, catog2014
Wim_N_M_F, General Manager på Seaview Resort Khao Lak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2018

Dear Cato G,

It was a pleasure to welcome you and your family at Centara Seaview Resort Khao Lak.

Thank you for sharing your experience with us and we are delighted that you enjoyed the facilities and services at our hotel.
It is truly gratifying to note all your accolades made related to the variety of pools, restaurants, breakfast and the sunset at the beach.

Once again, thank you for your continuous patronage and we look forward to your return visit in a not too distant future.

With best regards,

Wim N.M. Fagel
gmcsk@chr.co.th

Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

Vi har akkurat kommet hjem fra Centara Seavieaw etter å ha vært det i 18 dager. Hotellet ga ikke helt samme inntrykk som bildene, det trengs en del vedlikehold både på rom og uteområder. Vi var heldig med vårt rom det var stort og lyst og fint, vi hadde litt problemer med airconditionen ved køyesengene, madrassene i sengene er litt harde, rommet lå helt oppe ved hovedgaten og det var en fin liten lekeplass rett på utsiden, passet godt for barna våre. Vi reiste med søsteren og svogeren min og de var ikke fornøyd med rommer de fikk først men hotellet var greie og ordnet opp med engang så de fikk rom rett ved siden av oss. Rengjøringen på rommet var litt dårlig, særlig dusjen og toalettet og vi måtte ofte be om ekstra håndkle da vi fikk fire men var fem på rommet. Frokosten på hotellet var veldig god, litt dårlig utvalg for de med matallergi. Men de ordnet noe til vår sønn med laktoseintoleranse så d var bra. Hotellet har en veldig god plassering, det er mye å gjøre for store og små. Hotellets egen tennisinstruktør Ian er kjempe dyktig og ungene syntes d var veldig gøy å være med på tennis med de andre barna på hotellet. Det er flere bassenger, de trenger oppussing og vannsklien ble utbedret når vi var der. Likte godt ordningen med de gule håndklene, synd at det blir misbrukt ved å holde av solsenger. Den lille restauranten ved bassenget var det en del surr med på matbestilling og utlevering enten så fikk vi ikke mat på likt eller så fikk vi feil mat, de snakket dårlig engelsk. Personalet på hotellet er veldig hyggelig, vil nevne Cecilie som ga oss masse god hjelp og Nicky. Og spesielt Batman som virkelig gjorde ferien vår fantastisk, millioner av takk til ham. Og selvfølgelig Kris, Tihana, Vlado og Maja, vi digger dere<3 Vi kosa oss veldig på dette hotellet siden det passet godt for oss med små barn og kommer gjerne tilbake en annen gang.

Love from Susanne, Norway.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, suza81
Karin J, General Manager på Seaview Resort Khao Lak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2017

Kjære Suza81,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding på du og din families ferie hos oss, det setter vi pris på, og gir oss muligheten til å forbedre oss for fremtiden. Som du nevner trenger hotellet litt vedlikehold, og dere fikk kanskje med dere at vi nylig startet renoveringen av våre Deluxe og Deluxe Ocean Wing rom, hvor vi håper å få renovert 12 i måneden nå når lavsesongen starter. Utrolig kjekt at dere nevner så mange av våre ansatte, det betyr at de har utmerket seg godt, og gjort det lille ekstra! Når det gjelder rengjøringen og situasjonen ved Rim Nam, er dette noe vi vil ta videre innad i ledelsen slik at vi kan få fikset opp i det raskest mulig.

Med vennlig hilsen,
Karin Jongman
Hotelldirektør

Anmeldt 1. mars 2016 via mobile enheter

Vi bodde 14 dager i et Ocean facing room, i 3 etg. Rommet var stort og fint, med både dusj og badekar. De beste rommene er enten Deluxe Bungalow ved stranden eller deluxe ocean facing room som vi bodde i. Hotellet er delt i 2 deler, hvor bungalower Og facing room ligger på strandsiden. Frokosten var det bra utvalg, og man får nylaget omelett som du velger hva du vil ha i. Man kan spise frokost helt nede ved stranden, og man fikk best plass ved frokosten för 9. Desverre er det som vanlig at man må stå opp för tuppen om man skal kunne få en bra plass ved poolen. Dette gjelder hvertfall poolen ved stranden. Personalet i frokost/lunsjrestauranten ved stranden prater veldig dårlig Engelsk, og det tar ofte lang tid å få det man bestillte. Men maten var god! De har en veldig bra kids club der, og mange aktiviteter for både barn og voksne. Et pluss var at Karin (manager) ofte var ute blandt personal og gjester, pratet og ble kjent. Jeg spurte etter en extra madrass for min rygg (da sengene som vanlig er veldig harde) og det ble ordnet direkte! Vår datter ble veldig glad i Ivana, Anya og Kara i Kids Club. Og alle stuepikene var alltid så glade. Generellt er vi veldig fornöyde med oppholdet og vår ferie på Centara Seaview Resort, litt for dyrt i forhold til hva man får men absolutt en topp ferie! Tusen takk for 14 fine dager!

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, kariannevedin
Karin J, General Manager på Seaview Resort Khao Lak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2016

Dear Karianne O,

Thank you very much for your review today on our hotel. We are pleased you had a pleasant stay with us. I see you enjoyed the omelettes of our egg chef Khun Pong. you are right in stating that our staff does not speak a lot of English, unfortunately, we cannot be picky otherwise, we would not have a lot of staff left, I believe the next generation of young Thai people will speak English a lot better. Thank you for mentioning Kara and Anja from our Carpe Diem entertainment team and the fact that you did enjoy your stay with us.

Kind Regards,

Karin Jongman

Anmeldt 14. februar 2015 via mobile enheter

Reiste alene med min sønn på 9 måneder. Hotellet i seg selv er fint. Viktig å være obs på hvilket område man skal bo på. Mye mygg. Skuffet over rommet som også virket noe slitt og gamelt. Elendig rengjøring. Trodde jeg skulle ha beach front og gledet meg til havet, men det var beach faceing, så himmelen over havet så vidt det var. Dessverre holder ikke servicen mål. 15 min å vente på drikke og vist man var heldig fikk man mat etter 30-40 min om de husket bestillingen. Dette skjedde hver dag i 6 dager, siste dag fikk jeg maten gratis uten å ha klagd. Dette gjaldt beach resturanten. Mye rot med kvittering og en gjennom gående sak var at svært få kunne engelsk godt nok på hotellet forøvrig. Hotellet hadde sentral beliggenhet til hovedgate med flere gode resturanter og butikker. Det var også lett å komme seg frem med barnevogn. Fin beliggenhet på stranden også. Om servicen i resturang, resepsjon og houskeeping hadde vært på plass og rommet noe bedre hadde det vært topp. Dette er min 9 tur til Thailand og servicen ødela totalt for anbefalingen for dette hoteller. Dessverre. Reiser gjerne til khao lak igjen men ikke til hotellet.

Dato for oppholdet: februar 2015
Takk, Anne_Lene_Skotterud