“Fantastisk mat!”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Vi drar alltid tilbake til Walkers inn på grunn av den fantastiske maten, som alltid smaker fortreffelig! Jeg personlig er veldig glad i nuddelrettene og fried rice. Mens min mann elsker curryrettene.

Personalet er fantastiske og hjelpsomme.
Anbefaler Walkers inn på det sterkeste!

Takk, 857KristinS
walkersinn, Owner på Walkers Inn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

thank you very much,welcome back

Anmeldt 17. januar 2017

Vi var en gjeng på fire personer som dro hit for å spise en rimelig middag. Betjeningen var veldig hyggelig og imøtekommende. Vi bestilte en forrett som smakte veldig bra. Men det var hovedretten som var uforglemmelig for vår del. Og da på en negativ måte, dessverre. Tre bestilte kylling og en bestilte biff. Vi skulle vel kanskje ha forstått bedre da kyllingen hadde en spesiell konsistens. Kanskje kyllingen hadde ligget i gryta siden dagen før, eller kanskje det rett og slett ikke var kylling? Hvem vet... Men uansett, de av oss som spiste kyllingen endte med å bli heftig matforgiftet. Tre dager ble deretter tilbrakt på hotellet. Rettere sagt på toalettet på hotellrommet.
Matforgiftning er en ting, men når jeg går gjennom anmeldelsene her på tripadvisor og ser på anmeldelsene av Walkers Inn, altså de negative anmeldelsene, så blir jeg nærmest sjokkert over hvor dårlig daglig leder tar negativ kritikk. Vedkommende beskylder dessverre anmelder for å lyve og konspirere. Hvorfor skulle en anmelder gjøre det? Dette gjenspeiler seriøsiteten på Walker Inn. Walkers Inn serverer fordervet mat og lyver til sine besøkende, uten å engang tenke på å forbedre seg. Aldri dra hit!

Dato for besøk: januar 2017
1  Takk, Ørjan A
walkersinn, Owner på Walkers Inn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2017

your review is just insulting,my chef has worked with me 22 years,your friend has already posted,all our food is stored in Tupperware containers,we stock what we sell on average,any meat left in the refrigerator for 2 days,is served as staff food on the 3rd day,which i and my family eat too.i do not need to lie. ask any place in khao lak,,if you can look in the kitchen.see the reply.amazing,you go to the market where there is nowhere to wash,so you can eat thai style,you drink out of cans without straws,you brush your teeth with tap water,you use pools with crappy filter systems,and blame the first thing that pops in your head,if as you say ,you were ill from walkers,why not come in,why not talk to us,why not let us show you our system,no,you want to rush home and destroy a reputation,on here.any problems,talk to us,it works.as for accusing reviewers of conspiring,well,sorry,it happens.if the chicken as you say,had inconstancy,why not say anything.you came as 4 so,i assume the 2 others will also do the same review.teamwork.

Anmeldt 8. januar 2017 via mobile enheter

Rask og hyggelig betjening. God forrett, men kyllingen vi fikk servert til hovedrett var seig og hadde en rar konsistens. Dessverre resulterte måltidet i at tre ble matforgiftet (de som bestilte kylling). To dager av ferien ble tilbragt på toalettet. Unner ingen denne opplevelsen. Det finnes hundrevis av andre, gode restauranter med bedre hygiene bare et steinkast unna. Dra dit!

Dato for besøk: januar 2017
Takk, tonjes2017
walkersinn, Owner på Walkers Inn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2017

sorry,that is not true,any guest can look in our kitchen.if you got sick,it was probably drinking from a can somewhere.not walkers

Anmeldt 30. januar 2016

Spiste på denne restaurangen for første gang 27.januar 2016. Maten her var fantastisk, betjeningen veldig hyggelig og prisene var lave. Anbefales.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, KhaoLakfavoritt
Anmeldt 14. april 2015

Hadde lest om Walkers Inn her, men må si vi ble overasket over den gode maten, thai og International mat. Veldig rimelig er det her også, gode porsjoner og skikkelig varm mat. Hyggelig betjening her også.

Dato for besøk: mars 2015
    • Atmosfære
Takk, Håvard Ø

Reisende som så på Walkers Inn, så også på

Khao Lak, Phang Nga Province

Har du vært i Walkers Inn? Del dine erfaringer!