“Svært bra og hyggeleg restaurant”
Anmeldelse av Green Pepper Khao Lak

Green Pepper Khao Lak
Vurdert som nr. 82 av 340 Restauranter i Khao Lak
Kjøkken: Thai
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Vi var innom Green pepper fleire ganger i løpet av vårt opphald i Khao Lak, både til lunsj og middag. Hyggeleg betjening, velsmakande mat og fin atmosfære gjorde til at vi kom tilbake. Ein fin bris frå havet er heller ikkje å forakte!

Takk, vibekebs

Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Dette er det beste og hyggeligste spisestedet i Khao Lak. Så bra at det trolig blir vårt stamspisested på vår ferie. God mat og ikke minst god kraffelvin.

Takk, Svein L
Anmeldt 24. januar 2018 via mobile enheter

Maten tok alt for lang tid og smakte helt greit. Men service var elendig vi måtte vente i over 20 min for og få betalt.

Takk, Olav Å
Anmeldt 29. juni 2017 via mobile enheter

Greit sted om du vil ha noe godt å spise. Eieren var veldig søt og barna fikk gelé gratis. Maten var god og kunne godt spist der igjen.

Takk, Kristine Sandbe... W
Anmeldt 26. februar 2017 via mobile enheter

God Thaimat og mulighet for mer europeisk meny hvis ønskelig. Anbefaler Chicken green curry europeisk sterk.

Takk, Mikkel K

Reisende som så på Green Pepper Khao Lak, så også på

Khao Lak, Phang Nga Province

Har du vært i Green Pepper Khao Lak? Del dine erfaringer!