Anmeldt 19. februar 2017

Besøkte hotellet igjen for fjerde gang. Synest stedet blir bare bedre og bedre. Fantastisk personale i alle ledd. Det eneste vi synest er litt synd, er at det er personer i reservasjonsledelsen som er mer hjelpsomme overfor noen gjester enn de er overfor andre. Virker for at det kommer an på hvor god man er til å "smiske"
Meget god mat til både frokost, luns og middag. Meget bra treningsrom, rent og ryddig på hele hotellområdet. Ypperlig ordning med solsenger som ikke kan reserveres før 9:30. Har også inntrykk av at det har blitt flere solsenger. Om man skal sette fingeren på noe, så må det være hastigheten på Internett, samt at det gjerne kunne vært madrasser på solsengene.

Dato for oppholdet: januar 2017
1  Takk, KhaoLakfavoritt
Ciaran M, General Manager på TUI Sensimar Khaolak Beachfront Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2017

Dear KhaoLakfavoritt,

Thank you for your recent review on TripAdvisor.

I am delighted you enjoyed your stay with us.

I will most definitely look at the speed of the internet and find ways to improve on the speed.

We do hope we will get the opportunity to welcome you back.

Kind Regards,

Ciaran McNeill
Resort Manager

Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Et flott hotell veldig sentralt. Fin strand. Tre basseng ved siden av hverandre og ett litt ovenfor med bassengbar.
God mat i restaurantene. Gåavstand til sentrum. Mange spisesteder og cocktailbarer langs ruten inn til byen. Massasje-mulighetene er store, Tam massasje anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Anne-liz L
Anmeldt 1. mai 2016

Dette var vår første gang i Khao Lak. Hit reiser vi ikke tilbake. Hotellet var greit nok, men vi stiller oss uforstående til 4 stjerner. Vårt rom var med direkte tilgang basseng. Renholdet var utmerket. Men akk så fuktig det var. En dag hadde vi slange på 1,6 meter krypende over terrassen. Riktignok ikke giftig, men likevel. Sånn er det vel med hoteller nær en park. Da vi omsider bestemte oss for å dra til White Sand Beach, fikke vi en aha opplevelse. Det er hit man burde legge turen i Khao Lak.
På hotellet råder håndkle mafiaen. Strandet er opptatt lenge før frokost. Mennesker godt opp i årene står opp før hønsene for å legge fra seg håndklær. Riktig nok er dette "forbudt" før 0930, men en vokter solsengene og rekker fint frokost. Et system som er uholdbart. Grei frokost, men regn med omelettkø.
Reis heller til Ao Nang, Koh Samui eller Koh Tao.

Romtips: Velg strandbungalov
Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, androx1
Anmeldt 15. februar 2016

Vi bodde her 3 uker fra 24.januar. Det var tredje gangen vi var på dette hotellet. Dette stedet er meget rolig, rommene er store og rene, maten er god og alle som jobber der er alltid like blide og behjelpelige. Alt uteområde blir ryddet hver dag, og er alltid strøkent. Ordningen med at man ikke kan reservere solsenger før etter 9.30 er en utmerket ordning.
Dette er absolutt vårt ferieparadis, og oppholdet for neste år er allerede bestilt.

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, KhaoLakfavoritt
Anmeldt 16. desember 2015

Hotellet ligger ved standen og er et meget stort og flott anlegg. Mange svømmebassenger. Rommene er meget fine, men ikke wifi tilgang på rommene. Dyrt hvis man skulle ha det. Her er det også viktig å vite hva hvor rommet ligger. Langt å gå for en med dårlige bein. Mat og ellers alt annet,helt nydelig. Vennlig betjening. Ligger litt utenfor sentrum.

Romtips: Velg et rom lengst mot sjøen, og de som ikke er så god til beins bør velge et rom i første etasje.
Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, Per518
Ciaran M, General Manager på TUI Sensimar Khaolak Beachfront Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2015

Dear Per518

Thank you for taking the time to review us on TripAdvisor.

Your thoughts and comments are very important to us. We are happy you enjoyed your time with us.

In relation to WIFI - We offer WIFI free of charge at the Lobby Area and Beach Restaurant.

Kind Regards,

Ciaran McNeill