“Flott restaurant opplevelse, når du trenger pause fra thaimat”
Anmeldelse av Amici Italian Bistro

Amici Italian Bistro
Vurdert som nr. 48 av 294 Restauranter i Khao Lak
Kjøkken: Italiensk, Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Flott restaurant opplevelse! Fine, moderne og renslige lokaler. Livemusikk på kvelden. Topp service og en god meny med italienske delikatesser, topp når en trenger en pause fra thaimat. Ok pris nivå og liten forrett inkludert på huset. Pizza var bra, perfekt stekt og bunn. Det nærmeste du kommer italiensk pizza i khao lak. Pasta var kokt aldente, topp! Kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Likesthelittelekstra

Anmeldt 18. oktober 2018

meget god mat, med dyktige kokker, hyggelig service. pris-verd på alle måter. sannsynlig den beste restauranten i området. vi sammenlignende flere restauranter i området og vi ble alltid skuffet på de andre stedene etter at vi kunne se hva dette stedet faktisk kom opp med av god mat. det eneste som de kan utbedre noe her er at serveringspersonalet er noe mer oppmerksom på gjestenes behov, for eksempel når de rydder / dekker andre bord så kan de se over sine gjester for sjekk at de har drikke og er etter at gjestene har det bra. Det som generelt også kan forbedres i Khao Lak er at servitørene spør gjestene om alt er vel og at maten smaker godt. innen 1/# av maten er spist, slik at eventuelle behov for retting kan gjøres straks. Nå hadde vi aldri behov for å klare på noe som helst der vi da.

Takk, Connector258994
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet The Waters som denne restauranten «tilhører» og brukte dette som primært spisested. Prøvde også mange andre restauranter i området, men havnet tilbake på denne hver gang. Hyggelig personale, forbuftige priser og god mat hver gang.
Godt utvalg retter til frokost, lunsj og middag. Store porsjoner(!) til lunsj.

Pizzaen får du kun på kvelden, disse er også rimelig store - jeg klarte å presse ned en hel, min samboer derimot klarte kun litt over en halv.

Anbefales på det varmeste.

Takk, Thomas R
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Vi bor på The Waters hotell i Khao Lak, og Amici er tilhørende restaurant. Amici tilbyr en fyldig og god meny, samt et utrolig hyggelig personell. Serveringen er gjennomført og man blir godt ivaretatt. Vi har spist både lunsj og middag, samt stoppet for dessert og drinker. Både lunsj og middagsmenyen er passe stor og har gode porsjoner. Prisen er heller ikke noe særlig høyere enn i resten av området, selv om restauranten tilhører hotellet. Vi mener dette er den beste restauranten i vårt område! Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 78daniellat
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Italiensk pizza med god og mye smak. Betjening som kunne vært litt hyggeligere, men det gikk seg til etterhvert. Bruker skikkelig pizza ovn.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, johnharaldn

Reisende som så på Amici Italian Bistro, så også på

Takua Pa, Phang Nga Province

Khao Lak, Phang Nga Province

Har du vært i Amici Italian Bistro? Del dine erfaringer!