“ikke spis kjøtt her”

Vurdert som nr. 66 av 340 Restauranter i Khao Lak
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 3 uker siden

vi bestilte hamburgere og kjøttretter. kjøttet var kokt og ikke stekt/grillet. (årsak, for svak varme). kjøttet ble også seigt, grønnsakene nesten råe, merkets tydelig at de var hentet fra fryser og ikke ferske. hamburgeren lite kjøtt og kun standard salet blad, ingenting gjort for å piffe opp retten.
Kelneren var sur og slurvete, vi måtte be om nye bestikk 3 ganger, fordi de ikke var rene, men skitne.

Takk, Connector258994

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Vi har både spist middag og lunsj på Siam, og begge gangene fikk vi maten raskt og den smakte bra. God blanding mellom europeisk og Thailandsk mat på menyen, så passer godt om du har et kresent reisefølge.

Takk, Daniella T
Anmeldt 29. juni 2017 via mobile enheter

Utvalget var veldig bra, men det tok litt tid før maten kom. Risen vi bestilte til maten kom ikke før et kvarter etter vi var ferdig med å spise.. Dette var skuffende og litt kjedelig. Ellers et fint sted og koselige ansatte.

Takk, Kristine Sandbe... W
Anmeldt 20. april 2017

Vårt første måltid der var en lunsj, ventet lenge på maten selv om vi var helt alene der. Men god mat. Vårt andre besøk var middag, ventet utrolig lenge på maten. Vi var 4 stk., 3 av oss fikk kjøtt som luktet råttent. Kokken luktet på det, men sa det luktet helt fint. Ingen ydmykhet eller forståelse av de ansatte. Fikk 50% på maten. Ingen god opplevelse. Anbefales ikke.

Takk, Mona R
ThaiJoy, Manager på Siam Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. april 2017

Dear Mona R
Your party ordered 'meat lover' platters, ate everything on the plate except the last piece of beef and then wanted an entirely free meal. Our meat is bought fresh daily from our local supplier, but nevertheless both our manager and Head Chef checked the meat and it was fine and served to several other guests that night without a hint of complaint. Despite your unfounded complaint and desire to eat for free, we as a goodwill gesture gave you a 50% discount off your main course...which apparently was still not enough discount for you.

Anmeldt 18. mars 2017 via mobile enheter

Det positive først - maten var svært god Prisen er dog noe høy sammenlignet med andre sammenlignbare restauranter.

Det negative var at vi måtte vente 45 minutter på maten - og restauranten var på ingen måte full. Ingen oppfølging under veis - med oppdatering eller forklaring. Serveringspersonalet var som forduftet fra der vi satt. Stemningen ved bordet ble anstrengt og vi var i ferd med å forlate stedet når maten kom på bordet.

Skuffende

Takk, Einar F

Reisende som så på Siam Restaurant, så også på

Khao Lak, Phang Nga Province

Har du vært i Siam Restaurant? Del dine erfaringer!