14 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Anmeldt 7. mars 2017 via mobile enheter

Vi bodde her i to dager før vi skulle på fire dagers "live aboard" i Andamanhavet. Det var helt greit, men også greit at vi ikke skulle bo der i to uker. Vi ble møtt av upåklagelig service da vi skulle sjekke inn, for egentlig hadde ikke hotellet registrert noen reservasjon på oss. Men i og med at vi hadde en bestillingskupong fra Agoda, så ble det aldri stilt noen spørsmål, bortsett fra om vi kunne videresende eposten fra Agoda til hotellet. Så har man bestilt hotell fra et nettsted, er det absolutt å anbefale at man tar med bekreftelse på papir eller elektronisk.

Personalet for øvrig var også i henhold til hva man forventer seg med tanke på Thai-vennlighet og serviceinnstilling!

Rommet var stort med egen terrasse. Badet helt ok. Bassengområdet er relativt lite med tanke på størrelsen på resorten, og første dagen endte vi opp på en sliten plen under noen store trær. Mye løv og maur som bet gjorde at vi trakk inn rundt et mindre basseng/barnebasseng etterhvert. Men stranda er fantastisk, og er man tidlig nok ute får man seg en solstol så og si på stranda! Dagen etter fant vi ut at det også gikk an å ligge på motsatt side av standrestauranten. Dette var også på en litt sliten plen, men heldigvis fri for maur.

Frokostsalen var også litt liten, og en smule kaotisk. Vi fikk frokostkuponger da vi sjekka inn, men det var ingen som kontrollerte, eller samlet dem inn noen av dagene.

Summa summarum er helhetsinntrykket at mye på resorten er litt slitent, eller ikke helt i henhold fra starten. F.eks. trappa opp til resepsjonen hvor høyden på noen av trinnene fikk det til å virke som om det bar litt tilfeldig at den faktisk nådde helt opp... verst var luftkondisjoneringsanlegget! Det bråkte som en liten traktor!

Men jeg må vel si at man stort sett fikk den standard man kan forvente.

Denne resorten ligger ti minutters kjøring fra selve Khao Lak.

til en så rimelig penge.

Dato for oppholdet: mars 2017
1  Takk, Siv J
Anmeldt 18. januar 2017 via mobile enheter

Hotellet har lager for søppel like ved hovedinngangen, lukter vont og se stygt ut. Skjemmer området sel om innsiden sikkert kav være bra. Frister ikke meg å ta inn på et slik sted. Det finnes andre steder i nærheten.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, TorleifB
Anmeldt 26. januar 2016

bodde her i julen og over nyttår før vi ikke orket mer å byttet hotell.null engelskkunskaper i resepsjonen son førte til mye iritasjon da man lurte på diverse ting.her må man enten stå opp 0500 og legge ut håndkle på solstolene ved bassenget eller bestikke di såkalte basseng gutta med noen baht for å få di til å holde av stoler slik at man kan stå opp i nogenlunde normal tid til frokost.frokost ja vi var her i 14 dager før vi dro videre til karon,ingen variasjon i menyen og veldig ofte tomt.har forståelse for at det er høysesong men dog.gå langs stranden til venstre og nyt heller en deilig lunsj der.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, rogofersen
Anmeldt 10. januar 2016

Lokasjon: Khao lak generelt anbefales sterkt! meget sentralt til lille sentrum små bygder langs motorveien , mange uttalige severdigheter, familievennlige, lite bråk. Alt er bra med selve Khao lak.

Først og fremst så må de som har kommentert hotellet med 4 stjerner være vant til dårlig standard. Her kommer et ordentlig vurdering av en som er reise vant både med barn uten barn. Jeg har blitt overrasket over 3 stjerner som har levert langt over forventing men bortsett fra lokasjon og strand så har dette hotellet ingen ting annet å tilby.

Hotellet: dårlig service, de sier Ja til alt selv om de ikke har forstått det du ber om. Må forsikre meg konstant at de har forstått det som har blitt sagt , uansett hvilken staff om det er bar, resesepsjon, resaurant, frokost, whatever.
Det er absolutt ingen tilstede ved bassenget ingen lifeguard nada. Så 4 stjerner neppe. Null engelsk kunskaper , noe som gikk utover feil fakturering dagen lang.
BE AWARE: LØSE HUNDER hele dagen rundt i hotellet. Riktig nok snille hunder men skremmende for barna.

Rom: Vi byttet rom to ganger første familie rom veldig bra romslige rene rom MEN toalettet fungerte ikke . Ingen kom før jeg eskalerte til VING..
Fikk nytt rom men da nedgraderte de oss til delux rom som de nektet var et delux rom.
Etter mye om og men fikk vi et nytt familierom på den nye delen av hotellet (igjen) like bra bortsett fra at blandebatteriet var ødlagt og vannet var ustabilt og skiftet mellom varmt og kaldt hele tiden.

BeachBAR: Bra drinker dårlig og dyr mat anbefaler heller myfriend beach restorant (gå langs beachen forbi to hoteller så er du der) veldig god og billig mat.
Null engelsk kunnskaper feil fakturering.

Froskot: DÅRLIG. ingen variasjon basically en kontinental frokost med litt mer frukt , omlett kø som tar 40 minutter. Vanlig kaffe ingen andre varianter. Null variasjon av påleg, syltetøy, ost og skinke?? (4stjerner??)
DÅRLIG

Taxi til flyplass via hotellet: De lovet matpakker de fikk vi aldri det var 0400 på morningen og vi satt allerede i taxi ingen mulighet for å klage.

SPA: DÅRLIG ikke verdt det heller ta billig spa utenfor hotellet. MAn blir forsyrret av telefon og banking på døren av hotell gjester som skal bestille time. Veldig forstyrrende.

IKKE ET VERDIG SPA HOTELL.
OVERALL et forlatt hotell det er trygt men du føler deg IKKE trygg.

Lykke til med VING og emerald avtalen. Ikke verdt mine 64000,-

Romtips: Husk å be om familierom på den nyeste delen av hotellet
Dato for oppholdet: januar 2016
5  Takk, sarakG9871NM
Management_Emerald, Manager på Khaolak Emerald Beach Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2016

Dear Sara,

Thank you very much for your review to show weak point we are from staff does not know
English at all, they can not communicate or understood what you need. We will set up a program for English training course for our staff. Loose dogs we try hard to chase them out of our hotel area but we need some cooperate from others guests as well, such as do not feed animal in the property. Anyways, we've contacted and consulted to local authority to see what they can do to chase loose dogs away from property.

We do apologize for bad experience that your faced while you stay at Khaolak.

Thank you very much for your feedback to give us a chance to improve our standard of services.

Anmeldt 7. januar 2016 via mobile enheter

Da vi ankom virket både bemanningen og mottagelsen svært bra. Vi ble mottatt med noe kaldt å drikke, et pent smil og varme Thailendere.

Det hele startet ved innsjekking da vi ved med det første ikke fikk de rom kriteriene vi hadde betalt for, Delux rom med begrenset havutsikt (da vi ønsket havutsikt). Vi fikk dog et større familie rom, og det tenkte jeg at var helt ok.

Tv'n fungerte ikke noen av dagene i oppholdet, vi ba besetningen gjentatte ganger om hjelp uten noen hell. Bemanningen i hotellet virket ufaglærte, uinteresserte og ikke minst uprofesjonelle. De sto ofte å flirte, røyket, og jeg fersket dem til og med ta seg en drink engang etter at jeg fikk beskjed om å vente på noen strand håndklær. Etter mye om og men bestemte jeg og min kjære oss for å se det beste i det hele, vi valgte derfor å ikke bruke noen av hotellets fasiliteter og skulle derfor gjøre opp regningen etter bare 1 uke, da også oppsto det en feil.

Jeg gikk gjennom alle regningene og kalkulerte frem en feil på ca 600 Bath. Ikke mye penger, men dog en svært uprofesjonell tabbe. Ingen skal behøve betale mer enn det de får. Da jeg konfronterte hotell sjefen ble han sint sur og ba meg drepe han om dette gjentok seg (sikkert en Thai måte å uttrykke seg på).

Vi er tross alt livsnytere, vi valgte derfor å gjøre det beste ut av ferien og nøt Khao Lak's gode sider resten av ferien.

Hotellet anbefales om man ikke bryr seg om service, orden og punktlighet. Personlig kommer jeg aldri hit igjen og anbefaler ingen å bruke sine penger her.

Ps: Alt for mange løs hunder i området.

Kun 5 stjerner fra og med idag!

Dato for oppholdet: januar 2016
6  Takk, Unbreakable8891