“Fancy italiensk mat”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig bra mat, service og koselig resturant!
Dyrere enn fleste restauranter men definitivt verdt pengene!

Takk, Nettiiiiiiiiiii

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Min man sier de har den beste burgeren, selv spiser jeg ofte forskjellige forretter og pizza, som smaker utrolig godt!

Anbefaler et besøk hit !

Takk, 857KristinS
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Vi var tre stk. Som var i Khao Lak i Juli, og det eneste negative for oss er at vi ikke gikk på denne restauranten før en av de siste dagene! Skulle gjerne oppdaget den tidligere slik at vi kunne gått mer enn to ganger her. Veldig god service og menyen har utrolig mye godt å by på! Maten smakte fantastisk, vil også anbefale milkshaken der:D

Dato for besøk: juli 2018
Takk, charlottee429
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

God italiensk pizza, litt understekt. Men ok. Litt stive priser på kjøtt, noe over de andre plassene vi har vært, mulig det er verdt pengene.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Håvard Ø
Anmeldt 20. januar 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Bestilte spagetti carbonara og bolognese, maten kom kjapt! Bestilte alkoholfrie drinker, smakte helt greit. Vil absolutt reise hit igjen. Restauranten er også
Veldig populær, ble fylt opp mens vi var der, så lurt å være tidlig ute!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Kjerstisch

Reisende som så på Peter Pan: Steak Pizza Pasta, så også på

Khao Lak, Phang Nga Province

Khao Lak, Phang Nga Province
Khuk Khak, Khao Lak

Har du vært i Peter Pan: Steak Pizza Pasta? Del dine erfaringer!