“Bra pizza, men dårlig burger”

Peter Pan: Steak Pizza Pasta
Vurdert som nr. 18 av 294 Restauranter i Khao Lak
Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Vi var innom for å spise middag.
Betjeningen var hyggelige og veldig oppmerksomme.
Drikke kom raskt på bordet.
Vi hadde bestilt cheeseburger og pizza.
Hamburgeren kom først på bordet, og osten var ikke engang smeltet. Betjeningen oppfattet at vi ikke var fornøyde og sendte den tilbake. Dill tilbake etter ett par minutter da var osten smeltet, men hamburgeren var ikke helt varm.
Pizzaen kom litt etter hamburgeren. Den var helt perfekt stekt, og smakte veldig godt.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, charlotteh999

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig bra mat, service og koselig resturant!
Dyrere enn fleste restauranter men definitivt verdt pengene!

Takk, Nettiiiiiiiiiii
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Min man sier de har den beste burgeren, selv spiser jeg ofte forskjellige forretter og pizza, som smaker utrolig godt!

Anbefaler et besøk hit !

Takk, 857KristinS
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Vi var tre stk. Som var i Khao Lak i Juli, og det eneste negative for oss er at vi ikke gikk på denne restauranten før en av de siste dagene! Skulle gjerne oppdaget den tidligere slik at vi kunne gått mer enn to ganger her. Veldig god service og menyen har utrolig mye godt å by på! Maten smakte fantastisk, vil også anbefale milkshaken der:D

Dato for besøk: juli 2018
Takk, charlottee429
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

God italiensk pizza, litt understekt. Men ok. Litt stive priser på kjøtt, noe over de andre plassene vi har vært, mulig det er verdt pengene.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Håvard Ø

Reisende som så på Peter Pan: Steak Pizza Pasta, så også på

Khao Lak, Phang Nga Province

Khao Lak, Phang Nga Province
Khuk Khak, Khao Lak

Har du vært i Peter Pan: Steak Pizza Pasta? Del dine erfaringer!