“Beste i Khaolak?”

Kjøkken: Sjømat, Thai
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 21. mars 2017 via mobile enheter

Denne lille plassen hadde vi kanskje ikke oppdaget uten alle de gode tilbakemeldingene her på TripAdvisor. Nydelige Thairetter og fiskeretter. Et veldig serviceinnstilt personale som var på plass med en gang dersom du feks manglet noe. Ble mange kvelder her. Lønner seg å forhåndsbestille da det som regel er nokså fullt. Tommel opp.

Takk, Ingolf H

Anmeldt 17. mars 2017 via mobile enheter

Na Suang er litt bortgjemt nær markedet. Gitt de gode anmeldelsene på Tripadvisor måtte vi bare prøve dette stedet. Beskjedne lokaler - men topp mat til svært lave priser og en imøtekommende betjening som kunne nok engelsk til å anbefale og veilede. Vær oppmerksom på at de sterke rettene ER sterke! Gode porsjoner. Anbefales!

Takk, Einar F
Anmeldt 29. januar 2017 via mobile enheter

Nok en gang leder trip advisor oss til en perle. Dette synes jeg er thai mat på sitt beste.

Stedet er populært så det kan være nødvendig å reservere bord. Vi hadde ikke reservert men måtte bare vente fem minutter.

Dette er en typisk bambus hytte restaurant med fargede lys, plast- og bambus møbler.

Hyggelig betjening og god service.

Maten var billig og veldig god. Men hvis du ikke er vant til sterk mat, unngå de sterke rettene. Det hjelper ikke å bestille den mild. Men det smakte veldig godt selv og det brant i munnen og jeg svettet som en foss.

Kjøkkenet ser litt skittent og gammeldags ut og det er veldig mange som jobber der inne samtidig. Men ettersom det er et populært sted er det sikkert ferske råvarer.

Toalettet var litt skittent og enkelt, men ikke mer en de andre restaurantene i gata.

Takk, Jesper B
Anmeldt 15. november 2016

Særdeles hyggelig betjening. Nydelig mat. Rimeligste restauranten i dette området. Restauranten ligger litt tilbaketrukket. Her kan du nyte maten i fred og ro.

Takk, Roy-Mette
Anmeldt 6. februar 2015

Svært hyggelig betjening. Snakker ok engelsk. God mat. Rimelige priser. Anbefales. Vi kommer tilbake hit senere i ferien.

Takk, Fredrik H
Nasuang, เจ้าของธุรกิจ på Na Suang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2015

Thank you very much. We are waiting to service you next holiday.

Reisende som så på Na Suang, så også på

Khao Lak, Phang Nga Province

Har du vært i Na Suang? Del dine erfaringer!