Fantastisk

Nå i nye lokaler, stadig like profesjonelle som tidligere . For en avslappende stund for seg selv... les mer

Anmeldt 3. juli 2021
Marina H
Stedet du går

Dette er det beste spa i Cha-am her kan du få massasje, klippe håret, tatovere bryn. De ansatte er... les mer

Anmeldt 20. mai 2020
Marina H

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Cha-am
2025 av 967 anmeldelser
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Jeg har vært fast kunde hos Ying siden hun startet sin frisørsalong og massasje-sted i 2013. Flink frisør som vet hvordan hun skal farge og behandle sart nordisk hår. Flott atmosfære og alltid like trivelig å komme tilbake både for hårklipp og massasje.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Gunn Karin G
Jessydechaam, Propriétaire på The Home Star, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

hei Karin, først og fremst en stor takk til deg for din trofasthet til spaet vårt siden åpningen, vi er veldig stolte og veldig glade for å telle deg blant våre mest trofaste kunder, vet at ,,,,, at du er vår første kunde har passert vår dør på dagen for vår første åpning og så hvert år .... takk for det og takk til din sjarmerende familie too.amities

Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Vi er en familie på fem som var på Home Star og fikk olje massasje. Fantastisk massasje, hyggelig betjening og delikate lokaler. Vi kommer gjerne igjen!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, susaroe
Jessydechaam, Propriétaire på The Home Star, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2018

hei susaroe og takk for din gode kommentar om spaet vårt, vi var veldig glade for å motta deg og din familie, vi håper å se deg snart, så vi kan ta vare på dere alle ..... Amiteter

Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Flott opplevelse. Flotte lokaler. Vennlig personale :) Gjennomført interiør og farger. De tatoverer også. Skal være veldig dyktige.

Dato for opplevelse: mars 2018
1  Takk, ivern2018
Jessydechaam, Propriétaire på The Home Star, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2018

Hello Iver
Hei og tusen takk for din godhet og din gode kommentar om spaet vårt. Vi gjør alltid vårt ytterste for å tilfredsstille våre kunder. Og vi er veldig glade for å kunne tilby disse øyeblikkene av velvære som du kom til å søke i spaet vårt. du vet at vi legger stor vekt på kvaliteten på våre tjenester, dekorasjonen og den musikalske atmosfæren i våre lokaler, kvaliteten på massasjer eller andre tjenester som frisørestetikk eller kroppstatoveringer som du nevner eller øyenbryn. og selvfølgelig de produktene vi bruker hver dag. Vi er veldig glade for å ha gjort deg lykkelig og vi håper å se deg veldig snart ..... amiteter

Anmeldt 6. mars 2018 via mobile enheter

Har vært her mange ganger. Kjempe flinke ansatte, god service, og en flott atmosfære ! Meget populært sted for turister! Anbefales på det høyeste !

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Mari S
Jessydechaam, Propriétaire på The Home Star, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2018

Hei og en stor takk til deg for din gode kommentar om HOME STAR. Det var en stor glede å motta deg, og vi håper å se deg igjen snart .....

Anmeldt 20. februar 2018 via mobile enheter

Lenge siden jeg var i Cha-Am nå, men skal dit igjen i år. Dette er mitt Favoritt Spa der nede, etter å ha prøvd flere. Best Service, Behandlinger, Priser, Kvalitet, og De har Flere tilbud eks Frisør.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, 809reidarb
Jessydechaam, Propriétaire på The Home Star, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2018

Hei Reidar og tusen takk for din godhet og din gode kommentar til spaet vårt. Vi gjør vårt ytterste for å tilfredsstille våre kunder. Og vi er veldig glade for å kunne tilby disse øyeblikkene av velvære du hadde kommet for å søke i vårt spa, i år og i fjor. du vet at vi legger stor vekt på kvaliteten på våre tjenester, som kvaliteten på massasjer eller de andre tjenestene og også av produktene vi bruker hver dag. Vi er veldig glad for å ha glede av deg og vi håper å se deg veldig snart ..... amities