Hit kommer vi tilbake - igjen og igjen

Det er alltid en fornøyelse å komme inn dørene og få behandling her. Personalet er proffe og svært... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Q6060OIgm
Anbefalt sted for skjønnhet og pleie!

Madammen skulle ta manikyr og pedikyr, jeg selv skulle våge meg på en hårklipp (lang krøllete... les mer

Anmeldt 27. desember 2021
JBB12345
Oslo, Norge
Les alle 1 045 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Cha-am
2025 av 1 045 anmeldelser
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Et fantastisk sted der du blir møtt av dyktige terapeuter i fredfulle omgivelser. Anbefales på det varmeste

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, siwf2018
Jessydechaam, Propriétaire på The Home Star, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

hei Siw takk for din kommentar om spaet vårt. Det er veldig snilt å ha tenkt på det .... Vi streber etter hver dag for å gjøre vårt beste for å tilfredsstille våre kunder og er glade for å for å se at vi lykkes ..... takk for din tillit og ønsker å se deg igjen snart .... amities JC

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Et førstevalg i massasje og frisør. Anbefales for alle i alle aldere.
Tibyr alle typer massasje men fotmassasje er den beste i byen!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 627mortenr
Jessydechaam, Propriétaire på The Home Star, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

God kveld og takk for din hyggelige kommentar om spa-tripadvisor er fint å ha tenkt, og det er alltid en glede å lese kommentarer fra fornøyde kunder av våre tjenester. Vi håper å motta deg igjen veldig snart

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Jeg har vært fast kunde hos Ying siden hun startet sin frisørsalong og massasje-sted i 2013. Flink frisør som vet hvordan hun skal farge og behandle sart nordisk hår. Flott atmosfære og alltid like trivelig å komme tilbake både for hårklipp og massasje.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Gunn Karin G
Jessydechaam, Propriétaire på The Home Star, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

hei Karin, først og fremst en stor takk til deg for din trofasthet til spaet vårt siden åpningen, vi er veldig stolte og veldig glade for å telle deg blant våre mest trofaste kunder, vet at ,,,,, at du er vår første kunde har passert vår dør på dagen for vår første åpning og så hvert år .... takk for det og takk til din sjarmerende familie too.amities

Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Vi er en familie på fem som var på Home Star og fikk olje massasje. Fantastisk massasje, hyggelig betjening og delikate lokaler. Vi kommer gjerne igjen!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, susaroe
Jessydechaam, Propriétaire på The Home Star, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2018

hei susaroe og takk for din gode kommentar om spaet vårt, vi var veldig glade for å motta deg og din familie, vi håper å se deg snart, så vi kan ta vare på dere alle ..... Amiteter

Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Flott opplevelse. Flotte lokaler. Vennlig personale :) Gjennomført interiør og farger. De tatoverer også. Skal være veldig dyktige.

Dato for opplevelse: mars 2018
1  Takk, ivern2018
Jessydechaam, Propriétaire på The Home Star, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2018

Hello Iver
Hei og tusen takk for din godhet og din gode kommentar om spaet vårt. Vi gjør alltid vårt ytterste for å tilfredsstille våre kunder. Og vi er veldig glade for å kunne tilby disse øyeblikkene av velvære som du kom til å søke i spaet vårt. du vet at vi legger stor vekt på kvaliteten på våre tjenester, dekorasjonen og den musikalske atmosfæren i våre lokaler, kvaliteten på massasjer eller andre tjenester som frisørestetikk eller kroppstatoveringer som du nevner eller øyenbryn. og selvfølgelig de produktene vi bruker hver dag. Vi er veldig glade for å ha gjort deg lykkelig og vi håper å se deg veldig snart ..... amiteter