Long Beach Cha-am Hotel(Cha-am)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Cera Resort Chaam(Cha-am)(Mye for pengene!)
Gratis avbestilling frem til 25/07
  • Gratis parkering
Tara Mantra Cha Am(Cha-am)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Regent Chalet Regent Beach Cha-Am(Cha-am)(Mye for pengene!)
  • Svømmebasseng
Cha-Am Methavalai Hotel(Cha-am)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 14 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 14 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 56 per natt.

The Regent Cha Am Beach Resort(Cha-am)(Mye for pengene!)
  • Svømmebasseng
Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and Spa(Cha-am)(Mye for pengene!)
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 27. februar 2016

Vi feiret vår bryllupsdag (50 år) der. De gjorde alt de kunne for oss. Overrasket oss med en jubileumskake, levert til rommet vårt på et trillemord Med hvit duk og orkideer, og middagen, som ble servert på fiskerestauranten ved sjøen, var super. Kokken komponerte en spesialmeny for for oss med aperitif og dessert gratis. De virkelig ønsket at vi skulle ha det bra. Hotellet har en privat strand, fredelig, og bassengene er utmerket, og uteområdene svært vakre, det beste vi har sett på noe hotell, og vi har reist mye. Stranden er god på høyvann, men har noen skarpe steiner ved lavvann, så Du bør ta med sko for bading ved lavvann. Frokosten er super, i vakre omgivelser og du kan velge mellom å sitte inne eller ute.

Takk, AnnMari74
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Dusit_Thani_Hua_Hin, General Manager på Dusit Thani Hua Hin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2016

Dear AnnMari74,

Thank you for your review, allow us to one more time in wishing both of you Golden Wedding Anniversary, wish you all the healthy and joy in life. We glad to know that you had enjoyed all the products and services we provided to you, i have personally shared your comment to the particular chef your referred in your comment and i can see big smile arise from his face.

Once again, we thank you for has chosen Dusit Thani Hua Hin as the place to stay and we look forward to welcome you again anytime in the not so distant future.

Best regards,

Andrias Ananta
Resident Manager

Anmeldt 17. februar 2016

30 år siden vi bodde på dette hotellet for første gang.
Vi kaller det "our home away fom home". Dette usnobbete topphotellet appelerer til et internasonalt klientell som vi de siste årene møter igjen og igjen.
Topp service i barene og restaurantene. Vi har ved flere anledninger vært tilskuere til overdådige og fargerike indiske bryllup .
Alt i alt smilende og gjestfrie ansatte fra ankomst til avreise.

• Opphold: februar 2016, reiste som et par
Takk, arild k
Anmeldt 2. september 2014

Etter fire tidligere ferieoppphold lengtet vi tilbake til Hua Hin, bestilte vårt Lanairom beliggende på bakkeplan med en stor terrasse og flott utsikt til havet og bassenget.
Denne gang var værelset vårt nyoppusset og med ny parkett. Eneste minus var badeværelset som
trenger en facelift.
Servicen på dette hotellet er førsteklasses, smilende og tjenestevillige personale i alle kategorier.
I løpet av nesten 3 uker spiste vi oss gjennom samtlige av hotellets restauranter. Er en så heldig bo der på St. Valentinsdagen så gå ikke glipp av middagen/bufeten i fiskerestauranten RimTaly, herlig måltid ved havet, flott orkester og isskulpturer med tema Love is in the Air!
Vi kommer tilbake.

• Opphold: februar 2014, reiste som et par
Takk, arild k
DusitHuaHinGM, General Manager på Dusit Thani Hua Hin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2014

Dear arild k

We are delighted that you have enjoyed your stay at our resort and we thank you for your continued patronage.

Indeed, many of our returned guests shared your sentiment that Dusit Thani Hua Hin is like a “home away from home” made special by the warm welcome extended by our team.

It was great that you were able to join us for the Valentine Day’s celebration in February. At Dusit Thani Hua Hin, we’ve developed an enviable reputation for successfully staging superb special events – with creative themes, stunning decoration, outstanding dining experiences and spectacular entertainment.

We look forward to welcoming you back on your next visit to Hua Hin.

Thanks & regards

Victor Sukseree
General Manager

Anmeldt 21. mars 2013

Som et 5-stjerners hotell skal være, topp service (å reise med barn i Thailand er aldri noe problem), svømmebassengfaciliteter utmerket (et lå til og med litt beskyttet fra sterk sol) og meget god og variert frokostbuffet. Det eneste lille minus for de uten bil er avstand til sentrum Hua Hin for de som ikke ønsker å innta alle måltider på hotellet.

• Opphold: mars 2013, reiste med familie
Takk, SteinarT
Anmeldt 19. mai 2011

Glimrende hotell, med ypperlig svømmebasseng anlegg og topp service.
Internasjonale Restauranter.
Plassering ved strand som er middels god.
Noe langt i fra sentrum av Hua Hin. (. 15 minutt med Taxi )

• Opphold: april 2011, reiste med venner
1  Takk, VikingFjord