“Billig, billig, billig”
Anmeldelse av EnJoy To Eat

EnJoy To Eat
Vurdert som nr. 77 av 174 Restauranter i Cha-am
Beskrivelse: Populær skandinavisk treffsted, med både genuine thairetter og skandinaviske retter. Vi snakker norsk, engelsk og thai. Besøk også vår SKY BAR på taket av bygget med utsikt mot stranda og strandgata!
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

En av de billigste spisestedene i Cha Am. Utrolig billig for rimelige store porsjoner. Mange retter å velge mellom. Kanskje noe treg servering - derfor ikke toppscore.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Jens L

Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

Et enkelt og greit spisested. Oversiktlig meny med norske,europeiske og thairetter, altså noe for enhver smak. Vi spiste thaimat og maten var god og smakfull. Hyggelig betjening. Et greit sted å stikke innom.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, alfjohann
Anmeldt 20. januar 2018

Nydelig mat og god service.veldig gode fiskeretter/skalldyr retter. Absolutt å anbefale. Hyggelig betjening og god service.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Trine125
Anmeldt 7. desember 2017

Her får du nydelig mat. Det er rent og pent og innehaver snakker norsk. Trenger du hjelp til noe så er dette plassen å spørre om det. Her kan du helt trygt spise. Jeg anbefaler å prøve innbakte kongereker. Aldeles Nydelig. Her fikk jeg også den mest perfekte og saftigste innbakte kyllingfileten..

Dato for besøk: november 2017
Takk, Moppetrollet
Anmeldt 17. september 2017

Rimelig og god mat. Norsktalende innehaver. Hyggelig og avslappet atmosfære. Det perfekte stedet å innta en velsmakende lunsj.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, TormodK8
Kolbjørn M, Guest Relations Manager på EnJoy To Eat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2017

Takk for hyggelig tilbakemelding. Håper å se deg igjen snart!

Reisende som så på EnJoy To Eat, så også på

Cha-am, Phetchaburi Province

Har du vært i EnJoy To Eat? Del dine erfaringer!