“Kjempebra👍👍”

Max Norwegian
Vurdert som nr. 47 av 173 Restauranter i Cha-am
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 25. november 2018

Vi opplevde dette som en bra restaurant . Maten var veldig god, de ansatte var blide og hyggelige, veldig serviceinnstilte. Det var rent og pent der. Et alternativ til thai mat, hvis du har lyst på verdens beste kjøttkaker og norsk laks. Menyen var variert. Dette ble vår stamrestaurant. Kan absolutt anbefales. Karina og Tommy , Roverud .

Takk, Turisten1966

Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, flott betjening, vi kommer igjen her også, har spist her mange ganger, topp hver gang, vi blir godt tatt imot, sjefen på Max er helt topp, kommer og tar imot oss, de smiler og er vennlige

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 948gunng
Anmeldt 2. februar 2018 via mobile enheter

Vi gikk gatelangs og kom til denne restaurante. Det så rent og trivelig ut og det var mange besøkende, så vi gikk inn. Vi ble ikke skuffet over besøket. Menyen viste et godt utvalg. Vi valgte Rekekaker og de var smakfulle og gode. Betjeningen var høflig og serviceminded. Anbefaler et besøk. Restauranten hadde også en sanger/gitarist som sang bra og hadde et behagelig lydnivå.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, alfjohann
Anmeldt 20. januar 2018

Var inne 7 stk for middag. Så ut til at det var veldig god mat for det var jo mye folk. God service og grei mat.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Trine125
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Vi (familie med to barn på 9 og 13 som er sære i matveien)har spist her noen ganger nå.

Det er veldig fin stemning her og de ansatte er glade og opptatt av god service.
På kvelden har de hatt den samme sangeren hver kveld. Variert fin musikk: Santana, Creedens, Stones, Beatles, Elton John osv. (Høres bra ut, så lenge man ikke hører på hva han synger. Hvis du hører etter, er du garantert å smile.)

Maten holder havn fin kvalitet. De serverer mye forskjellig. For eksempel: Pizza, burger, pasta, salater, sjømat. Ungene har funnet sine favoritter og ber om å dra hit når vi snakker om hvor vi skal spise i dag

Kapasitet: ca. 20 bord

Dato for besøk: juli 2017
Takk, JahnTore

Reisende som så på Max Norwegian, så også på

Cha-am, Phetchaburi Province

Har du vært i Max Norwegian? Del dine erfaringer!