“Nydelig mat!”

Kjøkken: Europeisk, Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Reisefølge på 11 med blanding av små og store ble alle fornøyd.
Litt dårlig utvalgt til veganeren og vegetarianeren, men det ordnet seg.
Veldig god mat og veldig gode desserter også.
Anbefales på det sterkeste. Litt dyrere enn de andre restaurantene i området, men verdt det.

Takk, HALI76
Franck-didine, Propriétaire på DiDiNE Restaurant Cha-Am, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. desember 2018

Thank you vert mush

Anmeldt 29. oktober 2018

DiDine har veldig god mat, både Asiatisk og Europeisk. Vi var her med barn og barnebarn og alle var kjempefornøyd med god service og god mat. Restauranten ligger stille til i søndre del av Cha am.

Takk, Knut O
Anmeldt 21. juni 2018

Her har vi vært maaaange ganger , en innholdsrik meny , store porsjoner ,her går du ikke fra bare litt mett. Veldig hyggelig personale med blide Frenk som alltid hilser på alle når han har tid .
I høysesong kan det være lurt å bestille bord.
Kan anbafales på det sterkeste :)

Dato for besøk: april 2018
Takk, harrbratt
Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt denne restauranten som en Fransk restaurant og ville prøve den en kveld,hadde ikke bestilt bord følte oss ikke så veldig velkommen men fikk et ok bord.Vi bestille vin 2 wienersnitzler og en Cordon Blue.Vinen kom på bordet men maten lot vente på seg. Det tok 1 1/2 time, ingen beklagelse eller forklaring om hvorfor det tok så lang tid.Maten var god men vi syntes det tok altfor lang tid .
Javel det var en glipp vi prøver en gang til, da var det en bursdag og vi var 7 personer og bestilte som vi antok kanskje var en spesialitet for en Fransk restaurant andebryst med appelsinsaus og lammekotteletter,men det var helt forferdelig lammekoteletter så ut og smakte som en gammel sau masse fett og seig.Andebrystet like dårlig så det meste av maten ble båret ut

Dato for besøk: februar 2018
Takk, jofie54
Franck-didine, Propriétaire på DiDiNE Restaurant Cha-Am, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2018

Bonjour
Je suis vraiment désolé d apprendre par le biais de ce site que vous avez été déçu de notre restaurant.pourtant quand ma collègue vous a demandé si tous ce passais bien .vous n avez pas fait de critique que j aurais pu à ce moment-là vous proposer autre chose. Je suis encore plus désolé car vous étiez un groupe très sympathique . En ce moment nos fournisseurs habituelles sont en rupture de stock et nous devons nous approvisionner autrement. Pour l histoire des cordons bleus je ne peut que m excuser .nous sommes 4personnes en cuisiné et préparons tous nos plats à la minute.normalenent c eat 30a40minutes mais quand nous recevons aux heures de grande influence plus de 30 personnes en 10 minutes notre équipe composé de 10 personnes peut être dépassé.
En venant à la caisse vous avez directement accès à ma femme ou moi même en cuisine et je pourrais mettre tous en œuvre pour vous servir une salade ou autre chose pour patienter.
Je voudrai surtous vous remercier de m avoir rendu attentif sur ces deux critiques et je vais mettre tous en œuvre pour que cela ne ce reproduise pas.
En espérant vous revoir bientôt pour que nous puissions vous prouver notre sympathie et notre volonté de nous améliorer.

Anmeldt 22. januar 2018

Vi ble anbefalt stedet av 1 bareier i byen. Vi reiste opp 8 stk. Hyggelig sted. Vi bestilte 5 forskjellige menyer. Noe var OK og noe var veldig bra. Fiskefilet med parmesansaus var nydelig og det samme var dessertene. Crêpes usette og sjokoladefondant med vaniljeis smakte fortreffelig. Var også uventet og helt topp at kjøkkensjefen kom og spurte hvordan det smakte. Stor meny og hadde vel trodd kanskje at de hadde satset bare på fransk.... Thai mat finner du over hele Cha Am så det hadde de ikke trengt. Nydelig dandert også.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Trine125

Reisende som så på DiDiNE Restaurant Cha-Am, så også på

Cha-am, Phetchaburi Province
Cha-am, Phetchaburi Province

Har du vært i DiDiNE Restaurant Cha-Am? Del dine erfaringer!